Motor en motorrijden #22

Status
Not open for further replies.
Jullie lullen alleen maar:+ Ik post tenminste soms nog eens wat foto's;)

wheelylj7.jpg
 
jongens ik heb een setje HRC gaskleppen op het oog op ebay, deze lopen vanacht om 4 uur af en wil deze wel hebben.

hoe moet ik vanacht bieden.... steeds op f5 pagina vernieuwen en kijken of iemand mij heeft overboden? en dan weer overbieden :)
 
bv:

als er 30 euri geboden is, en jij voert 100 als max in... dan bied de pc 32 euri, gaat iemand anders er over heen bied hij automatisch wat euro's meer.. tot je bij je max komt.
 
Foto van m'n nieuwe vork die er inmiddels alweer een tijdje in zit:

1oovab.jpg


Niet echt duidelijk (telefoon) :p maarja hij staat in een donker schuurtje, en rij dr nu toch niet mee. In de sneeuw ga ik ook geen foto's buiten maken ofzo ;) dus als ie weer uit de winterslaap is maak ik betere.

Er zitten nu iig 10mm spacers tussen, met 2x 330 schijven .
Blade 2004 heeft 310mm en 2006 = 320 met 5mm spacers.

Of ik er echt op remkracht vooruit ben gegaan :p weet ik nog niet. Blokken en schijven moeten nog ff op elkaar inslijten. Maar ik heb al wel genoeg gevoeld om te kunnen zeggen dat ie iig wel directer en zeker niet slechter remt. Dus das goed... ding remde namelijk toch al als een idioot.

Hier nog een foto die ik toevallig tegenkwam op m'n telefoon. Best coole foto.

157d72p.jpg



Bike staat nu alweer tijdje dus lekker droog & warm. Alles in de wd40 gespoten :p zie hem wel weer over een paar maandjes.
 
Mijn achterrem van mn rsv werkt ook niet zoals die hoort. Remvloeistof niveau is in orde, pompen word het iets beter van maar nog niet denderend. Oorzaak?
 
Achterrem van mijn bike doet ook zo goed als niks :X Als ik hem vol in trap blokkeert ie niet eens.

Ik gebruik hem btw ook echt nooit, daarom nooit de moeite genomen om er wat aan te doen.
 
jongens ik heb een setje HRC gaskleppen op het oog op ebay, deze lopen vanacht om 4 uur af en wil deze wel hebben.

hoe moet ik vanacht bieden.... steeds op f5 pagina vernieuwen en kijken of iemand mij heeft overboden? en dan weer overbieden :)

kudt zooi verslapen:mad: was 3 min te laat, ding was net voor een prikkie verkocht:X
 
kut achter remmen :+ , heb er al eens naar gekeken, maar t klauwtje zelf leek wel wat ingeslagen / ingevreten oid. :)
 
Bij mij werkt hij wel aardig.. Kan er iig strepen mee trekken :')... Ik kan trouwens echt wel merken of ik met alleen voor of ook met achter er bij rem.. Wel wat extra druk zetten op je achterband, want hij gaat snel glijden anders..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top