Motor en motorrijden #22

Status
Not open for further replies.
Nou, toch maar even wat geld in me zak houden voor een eerste motor.. Collega/vriend van me heeft al een tijdje een andere motor maar heeft zijn vorige nog niet verkocht. Een CBR 900rr uit 1994 8) Altijd al een vet model gevonden, en snel zat denk ik als eerste motor :+

195v.jpg


Zoiets als deze dus, zelfde model/kleur iig :)

8 december op voor AVB trouwens, hopen op een beetje redelijk weer! Laatste keer met 8je over witte lijnen voelde ik me toch niet zo zeker meer eigenlijk. Echt een kutgevoel als je voorwiel een stap opzij zet..
 
Zou ik liever voor wat anders kijken.


Heb ook zon ding gehad, en beviel mij niet echt. (zwaar, stuurt zenuwachtig)

Je kan er een 17inch wiel voor in zetten word t wat beter van.

Maar ze blijven zwaar.
 
Zwaar? Ze wegen 200kg met alle vloeistoffen erin (inclusief benzine..) dus zo zwaar vind ik em niet. Een CB600 weegt 220kg droog :X
 
Ding weegt meer dan 200 volgeladen hoor.


En op een cb zit je heel anders, qua sturen etc.


Ik rijd liever een cbr600 dan zon cbr900
 
Daar zou ik me ook niet zo druk om maken, als je geen ervaring hebt op andere motorfietsen zul je hier snel aan gewend raken en dan is er niets meer aan de hand.

Ik zou me eerder druk maken om het feit, kom ik er snel weer vanaf? Ik vraag me af of er nog veel vraag naar die (oudere) modellen is..?
 
Vanmiddag motor aangeschaft :W

[IR]http://i35.tinypic.com/2lqbdw.jpg[/IR]

[IR]http://i36.tinypic.com/30t6fc3.jpg[/IR]
(mp foto's)

Gezien de prijs & specs heb ik echt een hele goede koop gedaan, perfecte fiets voor amper geld :#

Nog even wachten tot m'n AVD op 6 januari (lang leve de wachttijden :|) en dan kan er (bij mooi weer) van genoten worden :#
 
Daar zou ik me ook niet zo druk om maken, als je geen ervaring hebt op andere motorfietsen zul je hier snel aan gewend raken en dan is er niets meer aan de hand.

Ik zou me eerder druk maken om het feit, kom ik er snel weer vanaf? Ik vraag me af of er nog veel vraag naar die (oudere) modellen is..?

Dingen schrijven juist nog amper af.

Leuke beginfiets trouwens 'Tha Fox'
 
Denk dat al die 600 ss'en uit eind 90'er jaren relaxte beginfietsen zijn. Alleen wilde Heineken voor een 2 cilinder gaan geloof ik.
 
Mwoah valt tegen hoor, zitten ook wel een aantal nerveuze supersports tussen. Die Ninja echter is behoorlijk relaxed!
 
Nou de '98 R1 is een beroemd/berucht voorbeeld, maar zo zijn er nog wel meer hoor ;)

M'n Vespa is verkocht trouwens. Wel aan een hele foute maroc die nou alweer begint te zeiken :(. Jammer dat het bij de eerste de beste buitenlander gelijk weer fout moet gaan en dat ik met Nederlanders nog nooit gedoe heb gehad :rolleyes:
 
Het zal wel al weer stuk gemaakt zijn zeker? :p

En ik wilde inderdaad voor een twin gaan maar heb m'n zinnen nu toch weer op iets anders gezet.. Zo'n blade vond ik altijd al vet en ik kan em voor een goede prijs overnemen. En als ie van een 17" voorwiel beter gaat sturen is dat misschien nog wel een optie :p
 
Het zal wel al weer stuk gemaakt zijn zeker? :p

En ik wilde inderdaad voor een twin gaan maar heb m'n zinnen nu toch weer op iets anders gezet.. Zo'n blade vond ik altijd al vet en ik kan em voor een goede prijs overnemen. En als ie van een 17" voorwiel beter gaat sturen is dat misschien nog wel een optie :p

een twin :~
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top