Motor en motorrijden #22

Status
Not open for further replies.
Ik zal eens met Dhr. Kwarkpower overleggen.. Dan ben ik sowieso niet alleen als de rest afhaakt :+.. Volgens mij moet je zo'n dag gewoon van tevoren boeken, net zoals met kaarten kopen voor feesten, uiteindelijk sta je er dan toch wel :D
 
Lijkt mij ook wel lachen weer een keer een circuit dagje doen in 2009.
 
Last edited:
Arthur gaat 100% een circuit dag pakken......
Gewoon een motorsport lifestyle dag ofzo. Dus ook met theorie erbij.

hoor het wel :D
Iig wel zandvoort, geen zin om te ver te rijden ....
 
Ik zal eens met Dhr. Kwarkpower overleggen.. Dan ben ik sowieso niet alleen als de rest afhaakt :+.. Volgens mij moet je zo'n dag gewoon van tevoren boeken, net zoals met kaarten kopen voor feesten, uiteindelijk sta je er dan toch wel :D

Als jasper en ik ons inschrijven zeggen we niet af! Erik ook niet voor zover ik weet.
 
Ik ga ook wel een keer rijden denk volgend jaar, ik moet dan alleen een demper zien te regelen.

Was er nou ook serieus animo om een keer met een groep naar luxemburg te gaan ofzo?
 
Is dat wel verstandig? :rolleyes: :p

Ben sowieso wel van plan om een paar keer een (lang) weekend weg te gaan. Waarschijnlijk lukt het me niet om 2x weg te gaan van de winter, dan hou ik dus wat meer vrije dagen over voor de zomer :W
 
Die vakantie die ik paar jaar geleden heb gedaan ging toch ook prima?

img_1968.jpg

dscf4513-border-border.jpg


[ame="http://www.youtube.com/watch?v=-NPS1MbQuKc"]YouTube - KTM vs. suzuki[/ame]

right :+
 
whoei, 5 lessen ingepland voor komende maand :) best koud, maar lessen is wel chill !

Heb 8 lessen voor de bijzondere verrichtingen, en 7 voor op de weg :$
 
En wat dacht je van die keer dat je bijna bij mij achterin zat.. Ben één keer met wat forumfiguren op pad geweest, 2x bijna botsing :+
 
Japser als jullie nou ook 22mei die traing nemen.


Daarna nog een paar dagen boeken in de ervaren groep.


Zo'n training is wel aan te bevelen.
 
Japser als jullie nou ook 22mei die traing nemen.


Daarna nog een paar dagen boeken in de ervaren groep.


Zo'n training is wel aan te bevelen.

misschien een linkje van een website ?
Wil sowiezo keer rijden volgend jaar, met een paar van het forum is dat altijd wel gezelliger.
 
Ik ga zowiezo volgend jaar weer op zandvoort rijden met motorsport lifestyle.
Gewoon in groep 2.
Daar rijden ze te minste lekker door.
Ging zelfs harder dan mensen die zelfstanding in groep 3 reden :p

Alleen zijn nog niet zo veel dagen bekend helaas :(
 
En wat dacht je van die keer dat je bijna bij mij achterin zat.. Ben één keer met wat forumfiguren op pad geweest, 2x bijna botsing :+

Dat was niet raak.....

En dat jullie nou zo achterlijk gaan rijden nadat je een half uurtje 2-takt geuren heb lopen snuiven:p
 
Zoo motor ook helemaal uit elkaar getrokken, eens lekker fris weer op bouwen!
Nieuwe complete set linklagers, nieuwe zuiger + nokkenasketting.
Ketting tandwielen ook maar meteen en helemaal supermotard voorlopig, ook nieuw plastic en waarschijnlijk ook setje stickers laten maken8)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top