Motor en motorrijden #22

Status
Not open for further replies.
Ik zal eens met Dhr. Kwarkpower overleggen.. Dan ben ik sowieso niet alleen als de rest afhaakt :+.. Volgens mij moet je zo'n dag gewoon van tevoren boeken, net zoals met kaarten kopen voor feesten, uiteindelijk sta je er dan toch wel :D

Lijkt me wel vet, ook als er meer mee gaan. Wat zal zo'n dag kosten?

Edit// Wheelex gefeli
 
Alleen even de vraag wat we willen met dat circuitrijden... Ik heb zelf nog nooit circuit gereden, dus om nu te zeggen dat ik wel in een snellere groep mee kan rijden (niet dat ik bang ben dat ik die snelheid niet aankan :+)... Ik zou het ook wel fijn vinden om er een fatsoenlijke uitleg bij te krijgen..
 
Eensch, ik heb alleen geen zin om 300 euro te betalen, een halve dag theorie moet aanhoren om vervolgens een uurtje te rijden. Dan knal ik wel een lekker rondje sauerland ofzo.

Dit is maar een speculatie, misschien kan iemand er meer over vertellen.
 
Alleen even de vraag wat we willen met dat circuitrijden... Ik heb zelf nog nooit circuit gereden, dus om nu te zeggen dat ik wel in een snellere groep mee kan rijden (niet dat ik bang ben dat ik die snelheid niet aankan :+)... Ik zou het ook wel fijn vinden om er een fatsoenlijke uitleg bij te krijgen..

mee eens ! daarom wil ik ook gewoon in de eerste groep beginnen.
Dagje kost geloof ik iets van 150,-

Let er wel op dat je motor in zeer goede staat moet zijn wat betreft banden en remmen. Anders geen circuit dag.
 
@arthur:
Ik ben begonnen in groep 2.
Puur omdat als je redelijk snel iets oppakt je in groep 1 je zelf echt te kort doet.
En heb wel vertrouwen in jou dat je ook gewoon in groep 2 mee kan komen.
Was voor mij de 1e keer op zandvoort en de 2de keer op de R6.

De aller snelste rijden iets van 1.55 op zandvoort ofzo.
Groep 3 reed vorig jaar op de dag dat ik reed rond de 2:25.
En groep 2 met begeleiding reed 2:20 en sneller.
En zo super hard is dat nog niet, want die marshall remt dan zelf nog neit eens :P
 
Eensch, ik heb alleen geen zin om 300 euro te betalen, een halve dag theorie moet aanhoren om vervolgens een uurtje te rijden. Dan knal ik wel een lekker rondje sauerland ofzo.

Dit is maar een speculatie, misschien kan iemand er meer over vertellen.

Daar komt het sowieso op neer.. Hoe dan ook, dat zul je altijd hebben met circuitrijden!.. Reken ook de kosten voor het er naartoe rijden en eventueel een setje bandjes dat je behoorlijk afschrijft...

Daarnaast moet ik tegen die tijd ook een motor hebben :+
 
@arthur:
Ik ben begonnen in groep 2.
Puur omdat als je redelijk snel iets oppakt je in groep 1 je zelf echt te kort doet.
En heb wel vertrouwen in jou dat je ook gewoon in groep 2 mee kan komen.
Was voor mij de 1e keer op zandvoort en de 2de keer op de R6.

De aller snelste rijden iets van 1.55 op zandvoort ofzo.
Groep 3 reed vorig jaar op de dag dat ik reed rond de 2:25.
En groep 2 met begeleiding reed 2:20 en sneller.
En zo super hard is dat nog niet, want die marshall remt dan zelf nog neit eens :P

Das de oom van me vriendin in de meeste gevallen.
 
@Mark:
Er zijn wel 20 marshalls aanwezig op die dag :P
Dus kan best dat die er tussen zit.

@Siroj:
HEt is geen halve dag naar theorie luisteren hoor.
Na iedere sessie is het even praten en wat tips krijgen.
De laatste sessie in groep 2 is vrij rijden.
maar in groep 1 rijd je geen 1 keer vrij.
 
Ik doe het via www.motorsportlifestyle.nl

Werkt goed. Goede organisatie imo.
2009 Ga ik sowieso niet met mijn straatmotor het circuit op... In 2009 komt wel sowieso een circuitmotor. Groep 2 gaat goed opzich, siep ik weet zeker dat je jezelf gaat vervelen in groep 1!

In groep 3 ga ik volgend jaar beginnen. Ongetwijfeld zullen er mensen zijn die me hard voorbij gaan, maar daar leer je juist van. En met een circuitmotor kan je toch wat meer schijt hebben aan alles ;) Denk wel dat ik wat beter kan vlammen dan ik tot nu toe heb gedaan.
Banden doen ook een hoop natuurlijk.... Met die conti's die ik nu heb, gaat alles echt zoveel beter en makkelijker dan met die kut pirelli's. Wat voor race banden ik ga kopen weet ik nog niet. Denk brigdestone bt002 ofzo, zie wel.
 
Je hebt idd gelijk. Maar hebben we het op msn al over gehad.



Word dus ook motorsportlifestyle. Nu nog ff wachten op de data.


Als er nou nog wat lui van het forum dan inplannen?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top