Motor en motorrijden #22

Status
Not open for further replies.
Mijn pa rijdt al zn hele leven motor. Jammer genoeg heeft hij weinig tijd, hij wil wel graag een rondje rijden op mn RSV. Hij zal schrikken van het geweld denk ik:D
 
Ik heb 6 lessen gehad voor voertuig beheersing. Hij wou mij met 4 laten afrijden maar alles zat al vol dus hebben we er nog 2 bij gedaan. Vervolgens heb ik nog 5 gehad voor het 2de deel. Alles mooi in 1 keer binnen :)
 
Je moet poetsen man, heb je dat ding zo gekocht?

Zo gekocht ja, toen we gingen kijken/proefrijden was t ook slecht weer dus werd ie toch alweer smerig. Gaat morgen naar een zaak voor 25kw, en als ik m dan terug heb gaat ie helemaal gepoetst en wel de schuur in wachtend op zon :)


Hee dan moet m'n pa ook afrijden voor A.

(ja die heb ik aangestoken idd :P :# )


Ok lache, je pa vond het toen op zandvoort ook allemaal best mooi volgens mij :P
 
Ik heb mijn koppelingsvloeistof lekje ontdekt, blijkt een veel voorkomend verschijnsel bij de RSV. Het lijkt op even een ringetje vervangen en klaar is Kees dus daar gaan we dan maar van uit.
 
Ga niks los verkopen, motor moet gewoon in zijn geheel weg.
Ik schrok toen ik ging kijken wat motoren momenteel kosten, had eerst een hele andere vraagprijs is gedachten, maar denk dat dit een stuk reëler is. :henko:

Laten we zeggen dat er alsnog een strenge winter op komst is voor mij..
 
mooie outfit fox!

lekker strak fox :W

Idd erg mooie outfit!

Thnx 8)

Kwaak staat nu bij een kawa dealer, morgen wordt ie op 25kw gezet en kan ik m 's middags weer halen (naja, laten halen door een vriend :P).
Ben benieuwd of die jongen heel veel verschil merkt, ik heb zelf nog niet gereden op vol vermogen, bang dat 25kw me dan heel erg tegen gaat vallen als ik vol geproefd heb :)
 
Ga niks los verkopen, motor moet gewoon in zijn geheel weg.
Ik schrok toen ik ging kijken wat motoren momenteel kosten, had eerst een hele andere vraagprijs is gedachten, maar denk dat dit een stuk reëler is. :henko:

Laten we zeggen dat er alsnog een strenge winter op komst is voor mij..

erg vet ding hoor :~, baal dat ik momenteel het geld niet over heb
 
Thnx 8)

Kwaak staat nu bij een kawa dealer, morgen wordt ie op 25kw gezet en kan ik m 's middags weer halen (naja, laten halen door een vriend :P).
Ben benieuwd of die jongen heel veel verschil merkt, ik heb zelf nog niet gereden op vol vermogen, bang dat 25kw me dan heel erg tegen gaat vallen als ik vol geproefd heb :)

Goede keuze, die 25kw is echt een lachertje :D Dus goed dat je niet vol gereden hebt, dan weet je niet beter.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top