Motor en motorrijden #22

Status
Not open for further replies.
Hey dennis!
Als je een keer wilt komen kijken bij m'n zx6-r mag je me gewoon een PM sturen hoor.
Kijken kan geen kwaad tog :)
 
@ Heineken, gratz man :)
En ik zou zeker eens kijken naar die ZX6R van Rowan, is een tof ding :)
(of ben ik bevooroordeeld omdat er hier ook een zx6r in de schuur staat ... :rolleyes: )



Ik heb nou eindelijk alles compleet, op m'n A na, dat gebeurt hopelijk op 6 januari :)

Poserend als The Stig
[ir]http://i33.tinypic.com/jj8a5k.jpg[/ir]

En de kwaak tijdens het ophalen
[IR]http://i169.photobucket.com/albums/u226/iwan645/PC034147.jpg[/IR]

[IR]http://i169.photobucket.com/albums/u226/iwan645/PC034150.jpg[/IR]


Was het maar vast maart/april, dat het weer mooi weer wordt 8)
 
En, al stiekem op gereden? :P

Ik moet echt géén motor kopen voor ik dat papiertje heb, denk niet dat ik me zou kunnen inhouden :P Of het zou toch aardig moeilijk worden :rolleyes:
 
Ja heb ook wel het gevoel dat ze je lang laten rijden eigenlijk.. Maar heb wel redelijk wat lessen gehad dat ik gewoon kut reed, laatste lessen ben ik er wel redelijk mee aan het smijten eigenlijk :P

En 15 lessen voor een rijbewijs is niet gemiddeld hoor, eerder 25 ofzo..

25 is niet t gemiddelde voor motor rbw hoor.

ik had mn avb ook in 4 of 5 lessen. had er ook maar 4 op de weg maar toen moest ik opgenomen worden int t ziekenhuis dus moest na een paar maanden weer wat bijspijkeren.

Kloten met die lesmotor was echt lache, aangezien t een traag hok was altijd idioot doortrekken etc :P en met noodstop stoppies proberen te maken etc:P
 
En, al stiekem op gereden? :P

Ik moet echt géén motor kopen voor ik dat papiertje heb, denk niet dat ik me zou kunnen inhouden :P Of het zou toch aardig moeilijk worden :rolleyes:

Heb er een rondje door de wijk mee gereden (woonerf, komt amper wat doorheen), en dat smaakte naar meer inderdaad :P

Maarja, ik weet wat de gevolgen (kunnen) zijn, en die wegen voor mij niet op tegen hoe leuk het is om nu fftjes een klein stukje te rijden, dus ik hou t wel vol :)
 
4? :o

Maar als je na 4 lessen AVB hebt gehaald zul je vast redelijke aanleg hebben óf al jaren op een schakel hebben gereden of beide? :P 4 lessen is wel heel snel hoor..

Waren lessen van 1,5 uur dus in totaal 6 uur. khad 50km schakelervaring op mn RS50 (die ik daarna verkocht) maar schakelen ging vlekkeloos. Wel jaren pizzabrommer ervaring :p

Op de weg daarna nog 10 lessen gehad, toen ging ik AVD doen was ik gezakt en toen was t geld op x| (nadeel van een motor kopen voor je je rijbewijs hebt) En ik vond rijden in utrecht zwaar arelaxt.

Ik ga in maart weer verder bij een andere rijschool in het gooi mn vriendin gaf me gister 3 lessen cadeau +ralf+ :-:

Dat je zo lang moet wachten is ook slecht geregeld van je rijschool, mijn rijschool kocht gewoon elke maand een paar dagen die ze gewoon zelf konden invullen, dus amper wachten.
 
Ligt er maar net aan hoe groot die rijschool is. Wij hebben bijna elke week examens ingekocht op voorhand maar wij hebben ook redelijk wat kandidaten. Wanneer het om een kleinere rijschool gaat, snap ik dat ze deze pas aanvragen wanneer de kandidaat er klaar voor is. Wilt die kandidaat om 1 of andere reden (en geloof me, dat kunnen er genoeg zijn) dat examen niet, zal de eigenaar van de kleinere rijschool in het slechtste geval al zijn geld kwijt zijn van dat examen.

Je kan het nog te koop aanbieden via een systeem waarin elke rijschool kan kijken, alleen of net die rijschool jouw examen koopt, dat is altijd de vraag.
 
Yeah. Ik plan met name de motoropleidingen, motortrainingen organiseren en ik doe een stukje acquisitie. :)

Wat betreft je volgende vraag; 10% als je lief doet :* ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top