Motor en motorrijden #22

Status
Not open for further replies.
En als je eens wat keuken papier (of iig iets absoberends) om beide banjo's knoopt ?
Dan kan je na een goeie rit zo zien of 1 van beide wat heeft gelekt of niet.

Weet je iig waar je (niet) moet zoeken ;)
 
@ jasper nee niet andersom ;) de mito was er eerst (staat ook wel op motorforum e.d.)

en met z'n vraagprijs ga ik me niet bemoeien.. is zijn probleem ;) als die het ervoor kan krijgen dan heeft die mazzel.

heb hier btw nog een reserve sleutel liggen :7
 
De aansluiting van leiding aan hendel of klauw.

5099-03P.jpg


of een rechte versie.
 
Thanks tinne, wist niet dat die dingen banjo's heten. Ik keek net nog even en het peil is niet verder gezakt, komt er dus op neer dat het alleen daalt met rijden. Ik zal er binnenkort eens naar kijken wanneer ik em ook een beurtje geef.
 
Even wat feuteu's van m'n blok revisie en motor die ik meteen 'nieuw' opbouw:)
Zuigerkitje compleet (voor origineel gekozen omdat dat toch het beste is imo)
450zuigerkitje.jpg


Blokje los
450blokje.jpg


Onderdelen:)
450ondertelen.jpg


Kopje weer lekker fris:)
450kopje.jpg


Nieuwe zuigert dr'in
450zuigererin.jpg


Alles zag er echt als nieuw uit, wat me eigelijks verbaasde omdat ik al vrij lang doorrij met deze zuiger. Maar dat doet me goed en prijs mezelf dat ik em goed warm rij, en goed heb onderhouden:)

En als het blok weer dichtzit, kan ik alles weer fris op bouwen:)
450frame.jpg
 
wss vanaf volgende week:

Rm 250 uit 2004(ff zo snel geen foto)

PA231205.jpg


heerlijke oldschool 250 2takt :D

en dan heb ik mooi tot maart/april de tijd om hem een beetje naar wens te maken...
(zwarte excel wielen,rode talon naven, zwart frame, pro circuit vlampijp, nieuw plastic, rockstar stickersetje en nog wat kleine frutsels :W )

mooi winter project dacht ik zo :D
 
Ik denk dat als je een bochtige weg hebt in de ardennen een SS nog niet eens sneller hoeft te zijn hoor.. Collega's van me gaan wel eens rijden, daar zitten ook flinke verschillen tussen de motoren. Gast waarmee ik het laatste jaar heb samengewerkt heeft een sp1, hij moest echt alle zeilen bijzetten om een BMW toermotor met 70pk bij te houden :P Moet ik wel zeggen dat die gast met de BMW een lompe boer is die in elke bocht dat ding aan de grond rijdt, zat eens achter em met de auto, niet normaal zeg :D

En zo'n rit lijkt me ook erg vet ja :) Wie weet, als ik m'n rijbewijs heb... :rolleyes:


Ik heb sport motoren ingehaald zien worden ingehaald door een 350cc 2t met minder als 20 pk, ding weegt dan ook vrijwel niks, maar topt echt rond de 130 :P

Maar in de bochten is het ook vooral de reider natuurlijk.
 
Ik heb sport motoren ingehaald zien worden ingehaald door een 350cc 2t met minder als 20 pk, ding weegt dan ook vrijwel niks, maar topt echt rond de 130 :P

Maar in de bochten is het ook vooral de reider natuurlijk.

rd 350? :p

btw toffe soes, ik heb er ook 1 gehad maar heb nu een honda cr 125
heb je er een kenteken opzitten?

me cr gaat ws wel weg en haal ik er 1 met kenteken voor terug
 
Jongens wat zal ik nou met die ktm doen??

Zit te twijfelen of ik moet proberen m zo weg te doen, of geld erin steken en niet weten of ik echt veel meer zal vangen:S

Nogal klote kiezen zo aangezien er aan mn gsxr en auto ook nog genoeg gedaan kan worden
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top