thx voor je reactie, wat je bovenstaande beschrijft, zo denk ik er dus ook over Vandaar dat het ook moeilijk is wat voor fiets ik wil zeg maar
niet doen, kan alleen maar weer kapot gaan, moet je weer van die kudt kastjes weg gaan werken/beunen! wanneer rijdt je nou met zon fiets in het donker? ik vind die xenon rommel echt kitch worden|(|(
Beter geel licht :!
Mwah max 5k ofzo..
Maar wat wil je: Toer/Sport/Supersport
Twin of een viercilinder, etc.
Huidige motor heb ik eigenlijk in opwelling gekocht , en klopt dat 600ss in principe snel genoeg (blijft/is) voor een bepaalde periode.
Geel geeft minder lichtopbrengst dan wit. (das 4000k geloof ik ofzo)
6 a 7000k het meest... en erna loopt het weer af.
+ geel staat ook gewoon lelijk imo, maar das een kwestie van smaak.
Ik zou zeggen kijk ff naar die zx6r van Rowan. Dat is echt een onwijs chille beginnersfiets!! Ik heb zelf 1 model ouder gehad, maar op het blok na was ie gelijk. Ding stuurt echt super relaxed, goeie bandjes zitten d'r op... net grote beurt gehad geloof ik + ze zijn echt niet traag
Zeker met een 600 beginnen. Natuurlijk went de snelheid, maar dat heb je met een 1000 ook... alleen daarna heb je niks meer om dan nog naar over te stappen. + met een 600 kan je echt goed leren sturen. Lekker licht en makkelijk.
Maar dan alsnog, voor een 600 heeft die 636 een lekker koppel... hoog in toeren doorjanken en ze gaan echt wel goed hard! 260 op top ofzo, voorlopig voldoende toch.
Wat is de diameter van die evo pijp? Kan op me werk wel eens kijken liggen een hoop uitlaat klemmen!
lol die heb ik inderdaad al bewonderd op het mf
thx voor je reactie jas :*
Mini-update van mijn kant; ik zie dat ik hem binnenkort echt eens moet schoonmaken. :x
EVO pijp, moet nog een beugel (laten) maken, heeft weinig haast met dit weer;
[Ir]http://i35.tinypic.com/292lnuu.jpg[/Ir]
Zullen we rond april ofzo eens een motor-meet doen?.. en dan met zn allen stukkie gaan rijden ofzo.. paar dijkweggetjes of iets in die geest.?