@ Dennis
Ik ben hier ook heel lang mee bezig geweest. Ik had zoiets, als ik 5 of 6k uitgeef dan wil ik iets moois en snels. En dus ook niet een net-niet fiets, zoals de hierboven genoemde cbr F modellen, kawasaki ninja's, oudere cbr 900 rr's, s-radjes, enz. No offence naar de mensen die zo'n fiets rijden, het zijn prima bikes maar ik persoonlijk zal dan mn geld liever aan iets 'meer' uitgeven. Ik ben vrji selectief in wat ik mooi vind en wat niet dus in mijn geval bleven er niet heel veel fietsen over. Ik heb een aantal proefritjes gemaakt en nadat ik op een duc 900 ss (zou ik ook mijn geld niet voor over hebben) had gereden was ik verkocht aan de twee cilinders. Toen bleven voor mij de Duc's, RSV en suzuki sv's over. Uiteindelijk is het een RSV geworden. Maar ik denk dat je moet beslissen wat je wilt, een 600cc ss is altijd goed. Je raakt daar echt niet zomaar op uitgekeken, helemaal neit als beginnend bestuurder. Voordat jij daar de max uit durft te trekken ben je wel even verder. Ik zal mn overweging dus maken op de volgende manier
Budget?
Wat vind ik mooi?
Sport of Supersport?
2/4 cilinder?
En over die km stand, zoals ik het hierboven uit heb gelegd zou ik voor een cbr 600rr, rsv, zx6r, r6 enz, ook geen km stand boven de 30k willen. Niet omdat het blokje het niet zal houden want daar hoef je je niet zoveel zorgen om te maken maar eerder met het oog op de verkoop. Misschien iets waar je nu niet aan denkt maar wanneer jij nu een fiets koopt met 32k en je rijdt er zelf 15k(en daar zit je zo op) bij dan raak je em aan de straat stenen niet meer kwijt. Of je moet met je prijs zo laag gaan zitten maar dat wil niemand.
Succes iig en helemaal in dit jaargetijde kan je VEEL geld van de vraagprijs praten. Doe gewoon een hufterig bod en je zult zien dat verschillende aanbieders erop terug komen. Zo niet, gewoon verder kijken. Voor hem genoeg anderen die er wel op in gaan.