Motor en motorrijden #22

Status
Not open for further replies.
Inderdaad een mooi ding, maar in vergelijking toch wel duur voor het bouwjaar etc. Het zal dan wel een collectors-item worden maar aangezien ik een motor meestal niet langer dan 6 maanden rij, gaat dat voor mij niet op ;)
 
Precies. Gewoon na je 21e halen, heb je dat gezeik ook niet :P

ik had toen ik net 19 was er eindelijk geld voor en geen zin om te wachten tot ik 21 was :P
dus had me rbw toen ik 19.5 was.

Zal de tijd dat ik al heb kunnen rijden niet willen missen :P
 
Bij het uurtje voorrijden ging het op zich wel goed, maar op de parkeerplaats waar het examen gegeven zou worden werd ik ineens echt zenuwachtig :P Niet handig :rolleyes:

Kleine slalom grondig verneukt (eerste keer te hard, 1 pilon omver, 2e keer te laat sturen, haalde ik het niet op het eind) en de gewone remproef moest ik overdoen omdat de bij de eerste poging de ABS al ingreep. ABS grijpt trouwens wel verrot snel in bij de CB500's. Rest ging perfect, uitwijkoefening, 8je, noodstop en dat was het wel volgens mij.

Heb nu 22 lessen gehad, best veel eigenlijk.. Wel al een aantal lessen op de weg gereden omdat de aanvraagtijd voor AVB nogal lang was, dus ik denk zo'n 18 lessen voor AVB. 2 keer in de week lessen zou trouwens ook best helpen dat te verkorten, merkte vandaag wel dat ik veel sneller weer het gevoel had aangezien ik zaterdag nog een les genomen heb.

Om hier nog even op terug te komen, heb nu ook 2x gelest met een meisje dat nu bij de 17e les is, en nog geen ttt mag doen, terwijl ze het niet slecht doet.. het is maar net hoe je het oppikt denk ik..

Heb nu mijn 3e les gehad, mix van op de weg rijden en oefeningen, op de weg gaat alles echt super, met oefeningen gaat het remmen goed! snelle oefeningen sowieso ook, langzame slalom ook, alleen achtje draaien is ^#*#@())#)#*@#^^
 
Om hier nog even op terug te komen, heb nu ook 2x gelest met een meisje dat nu bij de 17e les is, en nog geen ttt mag doen, terwijl ze het niet slecht doet.. het is maar net hoe je het oppikt denk ik..

Heb nu mijn 3e les gehad, mix van op de weg rijden en oefeningen, op de weg gaat alles echt super, met oefeningen gaat het remmen goed! snelle oefeningen sowieso ook, langzame slalom ook, alleen achtje draaien is ^#*#@())#)#*@#^^

Dit had ik ook, ik ging met het gas lopen spelen bij het draaien van de bochtjes. Dit heb ik toen opgelost door mijn hand iet wat te verplaatsen. Ik plaatste mijn hand half op het gashandel en half op de "stuurbalansdop". Toen kon ik mijn hand wel stil houden en zo dus constant gas houden. Sindsdien waren 8tjes geen probleem meer.
 
Dit had ik ook, ik ging met het gas lopen spelen bij het draaien van de bochtjes. Dit heb ik toen opgelost door mijn hand iet wat te verplaatsen. Ik plaatste mijn hand half op het gashandel en half op de "stuurbalansdop". Toen kon ik mijn hand wel stil houden en zo dus constant gas houden. Sindsdien waren 8tjes geen probleem meer.

Ja ik loop dus te kutten met het doseren van het gas, en te remmen zeg maar, gevolg in 1 bocht dat ik omkukelde :X :D
 
Omkukkelen heb ik gelukkig nooit gedaan *D Degene waar ik mee reed, deed het des te meer. Zelfs op het examen 8P
Ach ja beter met je lesmotor plat dan met je eigen motor ;)
 
Hehe mijn excuses ^^

Ben wel blij als ik daar vanaf ben zeg.. Rijd liever op de weg dan een uur die dingen oefenen.. heb nu 3 lessen gehad :)
 
Precies zo doe ik het ook :) Ben 20 en een beetje als ik zwaar mag rijden..
nog een half jaartje ofzo..


Ik heb het dus voormekaar gekregen om 1 dag na dat ik 19 werd te slagen. Maar het maakt me eigenlijk allemaal niet zoveel uit. Ben student dus heb voorlopig toch geen geld over voor een supersport oid.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top