Motor en motorrijden #22

Status
Not open for further replies.
Omkukkelen heb ik gelukkig nooit gedaan *D Degene waar ik mee reed, deed het des te meer. Zelfs op het examen 8P
Ach ja beter met je lesmotor plat dan met je eigen motor ;)

Gozer waar ik soms mee leste kon echt super goed rijden. Liep altijd maar een beetje te spelen met AVB, maar 1x blokkeerde de hele bende met noodstop. Klapte dus met 50km/u vol onderuit :X

Achtje vond ik niet zo'n punt. Tip van Armon werkt goed (hand op die dop leggen). Alleen langzame slalom was een crime bij mij. Heb ik nooit echt goed gedaan, en met examen was dat ook een slapstick. Gelukkig mocht je wat fouten maken :D
 
Omkukkelen heb ik gelukkig nooit gedaan *D Degene waar ik mee reed, deed het des te meer. Zelfs op het examen 8P
Ach ja beter met je lesmotor plat dan met je eigen motor ;)

Ben 1 keer tijdens een avb les op m'n bek gegaan, halve draai met de te weinig gas, halverwege de draai sloeg die af, en dan kan er niks meer aan doen :+ Rolde er eigenlijk gewoon rustig af, niks aan 't handje.
 
Daar hoort een verhaal bij!
Ik haalde mijn motorrijbewijs en had dezelfde dag geen tijd om te rijden. Die dag erop brak ik de ringvinger van mij rechterhand. Moest gespalkt worden, dus kon niet rijden. Na tien dagen dacht ik, fuck het maar, ik ga er gewoon mee rijden. Ik reed langs een maat 7km verderop die ook z'n rijbewijs had gehaald maar die kwam uiteindelijk niet mee. Toen wilde ik eigenlijk naar een provinciale weg (kanaalweg richting Beverwijk). Dan moet je via een industrieterrein waar je maar 50km/u mag. Het was 's avonds 20:00 en die rechte industrieweg zonder afslagen was leeg én mijn motor was warm 1+1 = 2}). Helaas, twee agenten stonden verdekt opgesteld en laserde mij op 105km/u...:(
 
Moest vandaag ff naar school.. had ik geen zin in, dus ik had me bedacht met de motor te gaan om het wat leuker te maken :P

Was wel leuk, maar godskolere wat koud :W Kon bijna mijn koppeling niet meer in houden voor het stoplicht met mijn bevroren vingertjes..

Toch maar eens goede winterhandschoenen en pak kopen ofzo.. Als de motorbeurs is ga ik eens kijken denks..
 
OMG wat zie ik nu weer op het internet8P
Ik ben toch bezig m'n blok te reviseren? vrienden van mij, het groepje waar ik normaal mee rijdt is stiekem gefilmd hier in de bossen8P ik was dus niet mee:W
Whaha ik lach me krom, die tieves varkens ploegen het hele bos om en die gozer maakt zich boos om wat sporen whaha

http://www.destentor.nl/regio/veluw...umenten-wil-actie-tegen-illegale-crossers.ece

volgens mij vinden de meeste crossers dat zelf ook niet zo grappig:"

http://www.motocrossforum.nl/viewtopic.php?t=5891
 
In mijn lestijd (dec-feb) was het ook zooo koud. Ik had altijd ijs op mn vizier en ook op mijn jas omdat het vaak mistig was. Altijd s ochtends lessen, had een halve dag nodig om mn voeten weer warm te krijgen :D
 
Vind het ook terecht, het is meer dan alleen wat sporen.. Een groep van die cross brommers bij elkaar maakt echt een tyfus kabaal.. is voor een natuurgebied niet echt gepast.

edit: @ dat cross verhaal
 
Natuurgebied 8P
Ik heb er niet voor niets een kenteken op ik heb er echt schijt aan hoor
Ik rijdt niet door natuurgebieden, maar knal gewoon door alles bossen enzo
Die tievus paarden enzo vernaggelen ook alles.
Dus laat me lekker met me open uitlaat:P
 
Tsja lekker op een baan knallen? dat kan hier alleen op zaterdag en dan werk ik altijd, en van de zomer train ik soms wel omdat het dan woensdag avond is en nog licht is.. en hier mag je soms maar met 5 man tegelijk rijden enzo zoveel regels dan vraag je er imo ook om;)
En niet iedereen heeft tijd en geld om ECHT op de baan de crossen, want kost gewoon erg veel geld en tijd;)

En ik rijdt gewoon over bospaden waar ook auto's rijden enzo
Dusja dat mag ook gewoon maar als ik af en toe een leuk paadje tegen kon pak ik die mee maar dan vernaggel je niets hoogstens wat sporen..

Verder is het hier gewoon achteraf over de zandpaden knallen, wat gewoon mag;)
Wat de jongens hier deden was misschien wat lomp mja..
Meesten die zo reageren hebben of nooit motor gereden of houden meer van dravende pony's.

Zit een hoop verschil in gewoon ff stukje bos meepakken of met 10man de moeilijkste paden pakken etc.. Achja moet iedereen ook lekker zelf weten:)
 
Als ik een sm had zou ik ook overal langs knallen en waar ik langs wou/kon knallen.


Daar is zo'n ding voor :P



Zit er nog steeds aan te denken om er 1 bij te kopen. Alleen moeilijk hoe en wat etc.
 
Ik haalde mijn motorrijbewijs en had dezelfde dag geen tijd om te rijden. Die dag erop brak ik de ringvinger van mij rechterhand. Moest gespalkt worden, dus kon niet rijden. Na tien dagen dacht ik, fuck het maar, ik ga er gewoon mee rijden. Ik reed langs een maat 7km verderop die ook z'n rijbewijs had gehaald maar die kwam uiteindelijk niet mee. Toen wilde ik eigenlijk naar een provinciale weg (kanaalweg richting Beverwijk). Dan moet je via een industrieterrein waar je maar 50km/u mag. Het was 's avonds 20:00 en die rechte industrieweg zonder afslagen was leeg én mijn motor was warm 1+1 = 2}). Helaas, twee agenten stonden verdekt opgesteld en laserde mij op 105km/u...:(

Bij de heineken brouwerij/vuilverwerking/locale wheely terrein ???
 
ja NK enduro of op een appart crossbaantje (nederland zit er echt vol mee :P )

natuurgebieden is imo ook niet echt gepast :D

Ja er zijn echt verschrikkelijk veel crosbanen in Nl NOT.
Er worden er steeds meer dichtgegooit, ik kan in NH geen crosbaan opnoemen.

Amsterdam : dicht/weg
Amsterdam havengebied: verboden


Die crossers maken never nooit meer *schade* aan t bos als wilde zwijnen etc.
stelletje zeikerds zijn t, je mag niks meer tegenwoordig
 
Als ik een sm had zou ik ook overal langs knallen en waar ik langs wou/kon knallen.


Daar is zo'n ding voor :P



Zit er nog steeds aan te denken om er 1 bij te kopen. Alleen moeilijk hoe en wat etc.

Ik heb dan af en toe enduro en af en toe SM

Maar met SM is het helemaal gekkewerk:P Ben nu weer lekker bezig met opbouwen, mooit tellerhoudertje vlakke plaat voorop.
Nieuwe remblokjes etc alles ff goed fris alle lagers invetten, en ga zo maar door.
Wel meteen met supermotard wielen, binnekort weer ff lekker vlammen als het droog is:)

Edit; dankje pim mja mensen die het zelf doen snappen het wel:)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top