Motor en motorrijden #22

Status
Not open for further replies.
[IR]http://i33.tinypic.com/n4fwc6.jpg[/IR]

morgen kacheltje aan in de garage en de boel maar ff soppe :)

Ik ben vandaag maar eens begonnen met de schoonmaak van de Mille;

20f9s0p.jpg

b87m85.jpg

1zbb2io.jpg

Morgen alle kappen even schoonmaken. Steuntjes, heelplates etc zijn vandaag allemaal schoongemaakt. Demonteren en in een bakje schoonmaken. Vervolgens drogen, poetsen en terugzetten. Luchtfilter moet ik nog ff aanschaffen, dan kan er een nieuwtje in. Wordt waarschijnlijk een BMC filter. Daarna alles netjes in de wax, velgen schoonmaken en waxen en vervolgens nog even remvloeistof wisselen. Dan ben ik een heel eind klaar voorlopig.

Uitlaatbocht ga ik btw nog ff oppoetsen, redelijk contrast zo tov het gepoetste titanium van de uitlaat. ;)

Goed bezig hoor! Kan niet wachten tot ik hetzelfde kan doen.

Dinsdag 4e les... Hoop toch rond Mei klaar te zijn..

ALS het achtje ooit gaat lukken :D

Ik zie het nut er nooit van om kappen aan binnenkant schoon te maken. Je ziet immers toch alleen de buitenkant :P

Verder is Mei wel hele voorzichtige schatting Dennis ;) . In AVB heeft denk ik iedereen wel 2 of 3 lessen dat je denkt minder progressie te boeken. Maar dan ineens heb je alles onder de knie.

Lijkt me echt drama om met deze temperaturen trouwens te lessen. Ook leuk om een motor met dit weer de pekel in te sturen. Volgens mij hoor je het roestmonster gewoon knagen :D

Kijken, kijken en nog eens kijken. Dan moet het lukken Dennis.

Oja, ook een uitlaatbeugel laten maken voor de Evo. Dus Vale, het is niet meer nodig, thanks in ieder geval voor het aanbod. :7

Lennox; kleine moeite zodra alles uit elkaar is. Vandaag kwam ik b.v. in mijn luchtintake 2,5 vlinder tegen ongeveer. Toch wel prettig als dat soort rommel eruit is. :P

Ik zie het nut er nooit van om kappen aan binnenkant schoon te maken. Je ziet immers toch alleen de buitenkant :P

Verder is Mei wel hele voorzichtige schatting Dennis ;) . In AVB heeft denk ik iedereen wel 2 of 3 lessen dat je denkt minder progressie te boeken. Maar dan ineens heb je alles onder de knie.

Lijkt me echt drama om met deze temperaturen trouwens te lessen. Ook leuk om een motor met dit weer de pekel in te sturen. Volgens mij hoor je het roestmonster gewoon knagen :D

Lessen is tot op heden prima te doen! Heb schijnbaar zulke goede kleding aangeschaft, want heb echt nog nergens last van gehad, wel thermo kleding aan eronder :D.

Wellicht voorzichtig geschat (mei), en inderdaad ik heb nu zoiets dat niks wil lukken, terwijl ik net 3 lessen gehad heb, en alles beheers (op het achtje na dan)

Soms wil je bepaalde dingen gewoon te snel..

Kijken, kijken en nog eens kijken. Dan moet het lukken Dennis.

Oja, ook een uitlaatbeugel laten maken voor de Evo. Dus Vale, het is niet meer nodig, thanks in ieder geval voor het aanbod. :7

Lennox; kleine moeite zodra alles uit elkaar is. Vandaag kwam ik b.v. in mijn luchtintake 2,5 vlinder tegen ongeveer. Toch wel prettig als dat soort rommel eruit is. :P

Sowieso is het leuk om te doen toch? ik zou me er wel mee vermaken iig! Ik las trouwens dat je hem wsh weg gaat doen? why? en wat komt er voor terug? :W

Betreft het avb, denk niet dat kijken het probleem is bij het achtje, meer het trekkende motor idee, dat combineren van het gas met het remmen...

In mijn eigen schuur ga ik hem niet neerzetten. Dit is bij mijn ouders. Maar wel ideaal zo'n carport etc om te sleutelen. Altijd droog en je kan toch lekker kliederen met schoonmaken etc. :)

nou ik was te lui :+ weet jij misschien nog een site met originele appiestickers? Op me mono'tje zit echt zoon opstap kras (zat er al) maar beetje een blikvanger zeg maar ..

Mja hij staat nu in de garage van m'n oom... voor de winter.

Maar wanneer het normaal weer is, staat ie hier in de tuin. Met die hoes gaat goed hoor :) valt echt 100% mee.
Die hoes past precies over m'n bike... helemaal tot de grond, en is aan de onderkant elastisch. Helemaal geen corrosie ergens of spatwater/zand op m'n velgen ofzo, echt relaxed spul!

Originele appiestickers kosten meestal een fortuin en vaak moet je de hele set kopen, je kan geen losse stickers kopen volgens mij.

Ik heb hier ook geen garage helaas :( Maar nu staat ie bij mn ouders onder een afdak onder een zeil. Kga m binnenkort maar ff naar de garage verhuizen...ze hebben godsamme genoeg plaats voor mn motor :p

Ik heb een prima schuurtje ter beschikking, alleen wil ik veel liever groter met een brug voor me auto. Zal in de toekomst ook vast komen:)
Igg wel een motorbrug dat is wel ideaal!

Goed uit elkaar8) Vlakke plaat ipv koplamp en SM stylos
wrfront.jpg

Blokje al end in elkaar, alleen nog ff poulietrekker meeneme voor het vliegwiel, zodat er een nieuwe ketting in kan:)
wrblok.jpg

Andere koppelingshendel en carbon plaatje gemaakt voor het dashboardje etc.
hendelswr.jpg

nee moet gewoon 1 originele hebben voor een knappe prijs, als dat niet lukt is t erg jammer :+ ga iig niet meer dan 5 tientjes voor dergelijk stickertje betalen :)

Status
Not open for further replies.
Back