Motor en motorrijden #22

Status
Not open for further replies.
Die uitvoering is in '99 niet meer gemaakt geloof ik. Of later op kenteken gezet? Heb zelf namelijk ook dezelfde :), en die is naar mijn weten alleen in '97 gemaakt.

Betreft het avb, denk niet dat kijken het probleem is bij het achtje, meer het trekkende motor idee, dat combineren van het gas met het remmen...

Zat dus ook met het achtje. Begin ging goed maar die 2de draai mislukte altijd. Vertelde hij mij door voordat ik de proef in reed de achterrem al in te drukken. Toerental goed te houden en mijn hand niks meer bewegen. Als je dan de 2de bocht in gaat (rechtsom) moest ik volgens mijn gevoel mijn hand naar beneden drukken. En het werkte ook nog.
Ik liet gas los doordat in stuurt naar rechts. En na die tip geen problemen er meer mee gehad. Had ik meer met langzame slalom.

Zat dus ook met het achtje. Begin ging goed maar die 2de draai mislukte altijd. Vertelde hij mij door voordat ik de proef in reed de achterrem al in te drukken. Toerental goed te houden en mijn hand niks meer bewegen. Als je dan de 2de bocht in gaat (rechtsom) moest ik volgens mijn gevoel mijn hand naar beneden drukken. En het werkte ook nog.
Ik liet gas los doordat in stuurt naar rechts. En na die tip geen problemen er meer mee gehad. Had ik meer met langzame slalom.

dat was ook meer het probleem bij mij :X
altijd die laatste 1 a 2 pionnen die in de weg stonden..

de 8 vond ik juist het makkelijkste samen met de halve draai.
ik kreeg als trucje om mijn hand een stukje op het stuurgewichtje te leggen zodat je daar een beetje steun aan hebt en makkelijker constant gas kan houden.. dat hielp op mijn toerenverschil tegen te gaan..

Zucht. Mijn maat heeft donderdag zijn Z750 opgehaald. Vandaag even stukje gereden, heerlijk apparaat!

vio6c8.jpg

xbz2nb.jpg

Zucht. Mijn maat heeft donderdag zijn Z750 opgehaald. Vandaag even stukje gereden, heerlijk apparaat!

vio6c8.jpg

xbz2nb.jpg

gaat die hem nu in december nog op naam zetten 8P

kon die beter 1 maand wachten dan had die hem op 2009 gehad!!! nu is de motor volgend jaar al 1 jaar oud.

Hij is wel degelijk nieuw, en tof. Maakte hem niet uit dat hij in december op naam staat. Zal imo bij een eventuele verkoop echt geen honderden euros schelen.

Status
Not open for further replies.
Back