This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

MotoGP & WSBK S09/10

Status
Not open for further replies.
Dan gelijk alle spectaculaire crashes van de kwali maar:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=3URY5GK2mgc"]YouTube - A selection of the most spectacular crashes at the Alice Mot[/ame]

Die cameraman had iig genoeg te zien, veel in dezelfde bocht.

Wat een wedstrijd! Echt weer genoten.

Melandri en Hayden kunnen weer lekker meekomen. Jammer van Hayden's slechte start, anders had er meer in gezeten.
De Angelis verbaasde mij wel, net als Elias. Apart is dat... soms kunnen die gasten toch ineens weer heel snel zijn.

Mwah, vond het over 't algemeen wel vrij saai Pas tegen 't einde werd het een beetje spannend. Toch wel gaaf dat 't weer Rossi-Lorenzo is :W

barcelona was veel vetter... ik vind het KUT dat er altijd in de laatste laps (live) reclame tussen komt. heb hele stuk met stoner/lorenzo/rossi nie gezien..

maar was wel een mooie race, crashes zijn altijd leuk om te zien.

op zich een leuke race.
Pedrosa had kunnen winnen als de banden goed waren gebleven.
maar gelukkig waren de problemen niet zo erg als bij de Honda superster Dovizioso.
jammer voor Hayden, en Stoner snap ik niks van. waarom valt die in 1 keer zo hard terug, dat bestaat toch niet.

Volgende week weer

Omdat die fysiek als een marmotje is. Alsnog hulde dat die zo bij kan blijven hoor! Was die fysiek goed dan zou hij de enige zijn die de Yamaha boy's klop kan geven.

Edit: Lees ook net dat Stoner bandenprobleem had.

Last edited:
Maar toch naait Rossi hem iedere race weer een oor aan.
Lorenzo die vreet zich op van binnen. denk dat met de race die zo verloopt, het Movistar Honda contract dichterbij komt.

barcelona was veel vetter... ik vind het KUT dat er altijd in de laatste laps (live) reclame tussen komt. heb hele stuk met stoner/lorenzo/rossi nie gezien..

maar was wel een mooie race, crashes zijn altijd leuk om te zien.

Waarom kijk je niet gewoon BBC.

die commentator van RTL kan ik uren op blijven slaan, die zegt werkelijk alles fout, werd er compleet maf van bij de 125 en 250. verder kijk ik daar helemaal niks

Maar toch naait Rossi hem iedere race weer een oor aan.
Lorenzo die vreet zich op van binnen. denk dat met de race die zo verloopt, het Movistar Honda contract dichterbij komt.

Movistar Honda ?

Gaat movistar weer een motogp team sponsoren in 2010 ?

Status
Not open for further replies.