MotoGP & WSBK S09/10

Status
Not open for further replies.
Stoner begon op regenbanden he, niet zo gek.

Elias ging ook rap!
Jammer van Lorenso..
Mooi voor de Repsols!

Supercoole race, supercool podium en ik ben voor het eerst blij dat Rossi is gevallen anders was het kampioenschap helemaal niet spannend meer :P

Foute keus van Stoner/Ducati, jammer denk dat het echt een race voor Stoner was geweest! Nette top3! Kabouter Pedrosa die opmerkelijk hard terug val. Rossi die met een schade motor toch weer keihard terug komt gereden. De Puniet en Dovi :W :W

leuke race idd.. toch knap van rossi.. dacht na terug vallen van stoner/lorenzo, dat rossi hem al gewonnen had. toch verassende einde, erg goed van puniet. elias was goed bezig, mjah wist al dat hij dat geen 30 ronden volhoud..

Dat is bij de Puniet ook in 99% van de gevallen zo. Had nog wel verwacht dat hij hem in de laatste ronde neer zou leggen.

Had eigenlijk ook gedacht dat de Puniet nog wel zou vallen. Wat niet helemaal terecht is want dit jaar doet die het beduidend beter dan vorig jaar. Als het om schadevrij rijden gaat :p
Verder een vermakelijke race waarin toch aardig wat gebeurde.

SBK was ook mooi, op de kamikaze actie van Fabrizio na dan. Dat zag je wel aankomen. Hulde voor Spies dat die zich altijd weer kan herpakken. Ook super gedaan door Biaggi!

voor de neutrale kijker was het natuurlijk prachtig.
persoonlijk wordt ik scheitziek van deze omstandigheden.
het is gewoon een loterij, zie de "domme" beslissing van Ducati.
Rossi is bij deze kampioen, die man is niet alleen goed, hij heeft ook nooit pech. hij crasht, maar dat ding blijft altijd gewoon lopen.

ik zie liever gewoon races die droog zijn, en moge dan de snelste winnen.

Rossi is bij deze kampioen, die man is niet alleen goed, hij heeft ook nooit pech. hij crasht, maar dat ding blijft altijd gewoon lopen.

Dit vind ik echt zo'n "feijenoord is beter dan Ajax, maar Ajax heeft altijd geluk"- opmerking :D

Geluk bestaat niet, Rossi is gewoon de beste allertijden en dat is een feit. Dat hij vaker in langzame bochten valt en niet in snelle is gewoon een kwaliteit. Pedrosa en Lorenzo knallen hem altijd gelijk met 200km/h de grindbak in...dat heeft gewoon te maken met risico nemen op plaatsen waar het wel/niet handig is imo, en niets met pech of geluk.

Status
Not open for further replies.
Back