MotoGP & WSBK S09/10

Status
Not open for further replies.
Ik vond het ook een mooie race om te zien. Jammer dat Rossi viel maar gelukkig wist hij nog een paar plaatsen te winnen. Toen Stoner en Hayden beide met regenbanden van start gingen had ik al zoiets van dat gaat niet goed komen. Ook petje af voor Edwards, die man had ik eigenlijk liever zien winnen. Hij zou het echt een keer verdienen.

Dit vind ik echt zo'n "feijenoord is beter dan Ajax, maar Ajax heeft altijd geluk"- opmerking :D

Geluk bestaat niet, Rossi is gewoon de beste allertijden en dat is een feit. Dat hij vaker in langzame bochten valt en niet in snelle is gewoon een kwaliteit. Pedrosa en Lorenzo knallen hem altijd gelijk met 200km/h de grindbak in...dat heeft gewoon te maken met risico nemen op plaatsen waar het wel/niet handig is imo, en niets met pech of geluk.

en PSV loopt toch weer met het kampioenschap weg:*

haha ik snap wel wat je bedoelt, heb er ook geen bedoelingen verder bij, maar voor het kampioenschap was het leuker geweest als ook Rossi dan geen punten zou scoren vandaag.
Lorenzo zal toch wel stiekem aant lachen zijn geweest toen Rossi viel, je kan me niet wijsmaken dat hij dat dan erg zal vinden. had daarom zijn chagrijnige gezicht wel eens willen zien:D

Daarnaast was de valpartij van Rossi ook net wat anders dan die van Lorenzo. Bij Lorenzo was het gewoon dom dat hij vol op de witte lijn aan gaat remmen. Je weet dat die dingen spekglad zijn als het wat regent.

Ik snap ook niet dat Stoner niet naar binnen ging om zn andere fiets te pakken. Wat moet die man gedacht hebben? Het lijkt wel of het hem soms niets boeit.

Ahh kut, net zo'n aparte wedstrijd wanneer ik op de zwarte cross ben. Weet iemand waar ik 'm nog kan zien??

Ik snap ook niet dat Stoner niet naar binnen ging om zn andere fiets te pakken. Wat moet die man gedacht hebben? Het lijkt wel of het hem soms niets boeit.

Ze hebben denk ik erop gehoopt dat er toch op enig moment een bui zou vallen. Jammer voor het ducatieteam dat het niet meer dan een paar druppels waren.

Ze hebben denk ik erop gehoopt dat er toch op enig moment een bui zou vallen. Jammer voor het ducatiteam dat het niet meer dan een paar druppels waren.

Bijna een alles of niets poging om makkelijker aan punten te komen.
Bij gelijke kansen had het volgens mij niets geworden met Stoner...
Ik denk niet dat hij nog een echte kans krijgt voor het kampieonschap.

Want zo`n vage wedstrijd en dan vallen en toch nog 11 punten uitlopen oid...
dan moet je maar kampioen worden ook.

AMSTERDAM - Ducati-coureur Casey Stoner neemt geen deel aan de komende drie MotoGP-wedstrijden. Dat meldt het Spaanse RTVE maandag. De Australiër kampt al geruime tijd met gezondheidsklachten.
Er wordt gevreesd voor het einde van zijn carriére.

De voormalig wereldkampioen zou last hebben van bloedarmoede. Maar de ware ernst van zijn klachten is vooralsnog onduidelijk.

Livio Suppo, sportief directeur van Ducati, bevestigde het nieuws tegenover de Spaanse zender. "Het was een verstandig besluit om even te stoppen, zodat de problemen niet verergeren. Een moeilijke beslissing, maar wel willen het beste voor Casey."

Kallio

Suppo wist eveneens te melden dat Stoner in Tsjechië, Indianapolis en San Marino wordt vervangen door Mika Kallio. De Fin rijdt momenteel op een Ducati van het Pramac-team.

haha en Fabrizio neemt de plaats van Kallio in.
hoe dom kun je zijn als Ducati zijnde. Haga is al lang niet meer bij machte om iets te doen tegen Spies, als iemand het kon dan was het Fabrizio en die verdwijnt nu.

Spies en Rossi lachen zich diep van binnen helemaal onozel.

Fabrizio naar Pramac ? 8P Nee dat gaat echt een verschil maken....

In de superbike maakt ie echt nog een goeie kans gewoon! Wat een domme oplossing zeg dit.
Vervelend voor stoner hoor, maar Ducati lost het echt kansloos op.

Fabrizio blijft gewoon ook WSBK rijden hoor.

Er is een grotere kans dat Kallio het goed doet op een Desmosedici dan Fabrizio..dus beter die dan bij een 'minder' team.

Status
Not open for further replies.
Back