MotoGP & WSBK S09/10

Status
Not open for further replies.
Rossi kon ook alleen maar winnen. Sterk
Hayden knap 10de.

Heb het helaas niet gezien :'(

Van mij had Lorenzo hem ook wel mogen winnen. Rossi wint dit soort battles altijd ! :P
Laatste 3 rondes was wel echt te vet om te zien, zat helemaal in de tv gedoken!

1 op 1 heeft hij gewoon meer agressie.
Voor mijn gevoel altijd meer een mentaal voordeel.

De tegenstanders zijn dan volgens mij erg zenuwachtig ed.

Nee man, perfect dat Rossi gewonnen heeft.
Inderdaad... Hij zat er krap genoeg achter om later in de laatste bocht te remmen, zodat hij op het rempunt al vergenoeg ingestuurd was om een block te maken voor de al uit-accelerende Lorenzo...

Tactisch mooi afgemaakte battle!! :W

Jammer genoeg de MotoGP gemist omdat ik ging paintballen met me werk. Nog mensen die ook op de Rossi tribune zitten tijdens de TT? Ik wel iig+ralf+Nu ff zoeken of ik ergens de MotoGP kan kijken onlineeee.

Jammer genoeg de MotoGP gemist omdat ik ging paintballen met me werk. Nog mensen die ook op de Rossi tribune zitten tijdens de TT? Ik wel iig+ralf+Nu ff zoeken of ik ergens de MotoGP kan kijken onlineeee.

Heb m ook moeten missen, hoor ik van iedereen dat ie super spannend is ... :(

Iemand een linkje naar een download/stream van de race?

Geen idee waar de rossi tribune is, Ik zit over 2 weken iig in de eerste bocht. kijk het rechte stuk op, en kan de eerste paar bochten zien.

Geen idee waar de rossi tribune is, Ik zit over 2 weken iig in de eerste bocht. kijk het rechte stuk op, en kan de eerste paar bochten zien.

Haarbocht is dat geloof ik. Vorig jaar gezeten, maar vond ik tegenvallen. Jaar daarvoor Stekkenwal, en 8 jaar daarvoor Strubbentribune. Strubben was wel de mooiste stek, maar altijd snel uitverkocht. Nu TT World tribune geworden geloof ik. Dit jaar ga ik niet. 80€ voor een kaartje en nog 40€ voor de trein + je consumpties daar. Eerste jaar dat ik meeging was een kaartje nog 50 gulden geloof ik :P. Plus dat het publiek me steeds meer gaat tegenstaan. Stond vorig jaar even te zoeken waar ik zat in gangpad, en dan gaat zo'n boer gelijk uit zn naad dat je in zn gezichtsveld staat.

Ik zit op de Ossebroeker tribune oid.. Is dat een beetje goede plaats? Ben nog nooit geweest nml :P

Ziet er op zich goed uit op het kaartje.. En er hangen ook schermen, dus kun je de hele wedstrijd goed volgen.. Heb er zin in, vooral als er zo gereden wordt

Zo, ik heb echt zitten genieten man zondag. Gvd wat een vette race!! Zeker wel vetter dan laguna seca 08.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=EN8husuqraM"]YouTube - Rossi vs Lorenzo HISTÓRICO GP Catalunya 2009 Last lap[/ame]

edit, deze is vetter:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=Rryempv0I9o"]YouTube - Moto GP Catalunya 2009 - Rossi VS Lorenzo (Ultimo Giro)[/ame]

250 ook wel mooie race hoor. Aoyama doet het echt goed met de enige Honda die al 2 jaar niet meer wordt ontwikkeld. Serieus vet.

Veel YouTube filmkes doen het niet meer ivm Dorna-rechten.:?

Heb nog een werkende gevonden;
In het kort; Attenzione, attenzione, Ultimo Giro, Attenzione, a casa di Lorenzo, Mama mia, mama mia, Bravo, Bravo, si Forte, si Forte......

Geluid hard aan en genieten van de beelden én het italiaanse commentaarsduo dat uitzinnig de laatste ronden verslaan..... :o)

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=VfQtaZ18L7E"]YouTube - MotoGP 2009 Catalogna Ultimi 2 Giri[/ame]

Ben geen Lorenzo fan maar hij weet wél het bovenmenselijke bij Rossi los te maken.... :winner:

Status
Not open for further replies.
Back