MotoGP & WSBK S09/10

Status
Not open for further replies.
Mja, ik probeerde mezelf nog tegen te houden...:D

Dit seizoen is tot nu toe spannend. Enkel omdat Lorenzo goed mee doet....anders had het weer Ros/Sto geweest.

Pedrosa mag ook wel opstappen aan 't eind van dit seizoen denk ik. Die bakt er tot nu toe niet veel van. Heeft ook zo zijn redenen, maar toch :)

In die klasse is ook dat een reden om weg te moeten idd.
Mss moet hij maar WSBK gaan rijden, daar gaat het wat rustiger aan :D

pedrosa-ambulance.jpg

Tja in de 125/250 was hij erg goed maar in deze klasse komt hij gewoon tekort.
Het is wel een hele goede coureur maar eigenlijk iets te licht voor de moto gp.

Naja te kort. Denk dat die zich al vaak genoeg bewezen heeft. Enkel gewoon pech met blessures etc dit seizoen. Om hem direct af te schrijven als top5 coureur gaat ver. Hij kan het gewoon wel.

Jongens jongens....als Dennis.H dit leest bezorgen jullie hem een levensgevaarlijk hoge bloeddruk :+

Ik denk dat Pedrosa te graag wil/moet, hij rijdt gewoon met teveel risisco, net als Randy de Puniet de afgelopen jaren. Hij heeft zeker wel de skills maar om de top3 bij te houden moet hij gewoon net over zijn max gaan rijden...en je ziet wat er dan gebeurt :)

Ik denk ook dat ie weet dat ie zich nu moet bewijzen. Naast Hayden was hij al tweede rijder en naast Dovi nu ook alweer bijna. Zal me niets verbazen als er volgend jaar iemand anders op zijn fiets zit.

Is ook nog niet zeker of Lorenzo bij Yamaha blijft. In de Moto73 staat dat er geruchten zijn dat ie naar Repsol gaat. Maarja, wat je daar van moet geloven :P

Zou iig mooi stom zijn imo :#

Repsol wilt Lorenzo idd ipv Pedrosa. Omdat ze graag een spanjaard zien rijden voor Honda. (Repsol is spaans) En Repsol vindt Pedrosa tegenvallen.
Tenminste, dat is wat ik heb gelezen.

Maar goed, Pedrosa is zeker wel een hele goede coureur... maar elke keer weer stapt hij alweer te vroeg op. Dat is het grote probleem!
Als hij nog niet goed is hersteld van de blessure van vorige crash, gaat hij alweer racen. Zo vaak hoor je als commentaar: ''Pedrosa nog niet in top-vorm, pijn hier en daar bla bla bla maar toch mee rijden''

Als hij nou eens de tijd nam om goed te herstellen van een flinke blessure, dan denk ik dat ie gewoon goed mee kan komen. Maarja als je niet in goede conditie bent en toch mee gaat rijden, is imo de kans ook gewoon groter dat je er weer af pleurt.
Helaas is hij geen Randy de Pineut, want die staat altijd na z'n crashes zo weer op zonder problemen. Dani breek/scheurt meteen van alles 8P

Helaas is hij geen Randy de Pineut, want die staat altijd na z'n crashes zo weer op zonder problemen. Dani breek/scheurt meteen van alles 8P

Het postuur van de Pineut is ook ook net even wat robuuster :D
Pedrosa stapt idd te snel op. Same as Lorenzo vorig seizoen, maakte z'n blessure alleen maar erger. En je ziet wat een goed herstel kan doen, hij rijdt nu lekker constant.

Daarnaast zit Dovi er de laatste wedstrijden lekker bij dus als Pedrosa zo doorgaat kan het wel eens lastig worden voor hem.

hehe ja viel me ook al op dat die pineut best gespierd is voor een motorracertje..

ik wil de 1000's weer.. zonder TC :o

Denk niet dat de organisatie ooit toe zal geven en weer terug zal stappen op de 1000's :+

Zullen de teams ook leuk vinden, net nu de 800's eindelijk doen wat ze moeten doen.
Nope, weinig kans :P
500 en 990 was super vet idd, maar voor meer actie kijk ik nu maar gewoon WSBK.

Hier nog wat vette pics van m'n held die hopelijk volgende week in Assen z'n 100e overwinning boekt!

[ir]http://www.motorcycle-usa.com/PhotoGallerys/valentino-rossi-catalunya-03.jpg[/ir]

valentino-rossi-catalunya-02.jpg

Haha
124616.jpg

124597.jpg

Last edited:
Ik ga toch geen discussies meer aan over motorracers.

enige wat ik kwijt wil is, dat volgens sommige beter iedereen weg moet die Rossi niet bij kan houden. sorry dames en heren, zo werkt het nu eenmaal he. waarom moet iemand per se Rossi bij houden als dat door het materiaal gewoonweg onmogelijk is. anders kun je dus het hele veld weg laten behalve Lorenzo en Stoner. dan had je wat;)

en dat Repsol word ik ook moe van. Repsol hier Repsol daar, dat alle Honda's maar gewoon fabrieksmateriaal zijn net als toen met de 1000's. toen kon ook iedereen winnen, behalve Hayden dan. haha toch nog ff een sneer:P

Honda wil toch graag kampioen worden? Met Pedrosa lukt dat blijkbaar niet, dan is het toch mogelijk dat ie na dit seizoen weg moet?

Heeft niks met Rossi te maken.

Status
Not open for further replies.
Back