MotoGP & WSBK S09/10

Status
Not open for further replies.
In de motorcross gebeurd het ook wel eens :P

Maar goed :+ Dit is wel een raar MotoGP seizoen tot nu toe imo. Alhoewel het wel spannend is atm :W

dat is waar. maar daar gaat ten kate niet aan beginnen, doen ze al jaren niet en kan ze geen ongelijk geven he.

Sufuoglu is een top 600 rijder en Pitt zou ik op de Superbike zetten, denk dat die daar nog beter tot z'n recht komt gezien zijn recente Yamaha R1 verleden.
met Kiyonari en Rea hebben ze jong talent en Checa ervaring. al is Checa ook niet de toprijder, maar wel erg goed voor de sponsors uiteraard alleen al vanwege z´n naam;)

zeer kleine kans dat dat gaat gebeuren aangezien veneman en TK een aantal jaren flinke ruzie hebben gehad :)

btw er gaan roddels (en het is ook heel waarschijnlijk) dat TK de montage en reparatie e.d. van de motoren van de nieuwe klasse gaat doen

ja, aangezien daar alleen maar honda blokken zullen worden gebruikt.

Doordat een aantal merken geen 250 meer kunnen doen gaat het gerucht nu dat Aprilia nu ook een klantenteam wil opzetten in de wsbk.

idd en dat lijkt me een erg strak plan. Aprilia wil zo Simoncelli voor zich behouden al lijkt het me dat hij toch graag de motogp in wil. mja aangezien hij dus niet meer in een fabrieksteam mag instappen, heeft aprilia miss een kans.

Collin Edwards wordt overigens ook gelinkt met Aprilia WSBK, dat is nog eens tof:W

Wel cool dat er in de supersport een chick meereed in Salt Lake City.

3486580299_84e4b5dc47.jpg

Nog beste chick ook die Melissa Paris :p

Zit nu de isle of man te kijken op dvd, WAT een beelden :W:W:W

Heb hem ook net binnen.. Super vet :W

Ook droog dat Rossi daar stond te kijken.. Hij vond het maar idioten volgens mij :P

Edit: Stukje van rossi is ook hier boven volgens mij :+

Last edited:
Hoe vet :W

Twee weken na zijn beslissing om te stoppen bij het Hoegee Suzuki Team heeft Barry Veneman overeenstemming weten te bereiken met Gerrit en Ronald ten Kate om de komende World Supersport wedstrijden aan de start te verschijnen op een snelle Ten Kate Honda CBR 600RR.
r23j5tept72az9pwmt5ca7hpk6usj61.jpeg

Status
Not open for further replies.
Back