This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

MotoGP & WSBK S09/10

Status
Not open for further replies.
Wat een race! :W Jammer dat Rossi niet weer heeft gewonnen, en imo érg jammer dat Capirossi niet op het podium is geëindigd.

En ik denk dat Pedrosa volgend seizoen een ander team mag gaan zoeken En in de Moto73 stond iets dat Lorenzo misschien naar Repsol Honda gaat volgend jaar :? Lijkt me niet echt slim. Maarja, wat ik daar van moet geloven

belachelijke race.

als het alleen maar spannend is als het nat is, dan hoeft het van mij niet.
helaas te weinig top voor de suzuki, wie weet had Loris dan nog wel gewonnen of podium

ik ga er verder niet op happen ofzo, maar iedereen weet dat Pedrosa de honda rijder is met de meeste pure snelheid. helaas is hij alleen zo kwetsbaar voor blessures, echt onbegrijpelijk. dat zal hem altijd blijven opspelen in z'n carriere.
Honda moet de problemen toch echt bij zichzelf zoeken. want je ziet het zelf; Dovizioso gaat echt niet op het podium komen, nu niet, en nooit niet, want die 3 gasten voor hem, daar zal hij het nooit van gaan winnen onder normale omstandigheden en blijkbaar onder deze omstandigheden van vandaag ook niet.

dat heb ik toch best mooi gezegt

vnv Superbikes vanuit Amerika, ben benieuwd

Ik vond het een vette race!!! Jammer dat Capirossi en Melandri alsnog naast de pot pisten, die had ik nou wel graag op het podium gezien. Maarja, helaas.

Ik vond het een vette race!!! Jammer dat Capirossi en Melandri alsnog naast de pot pisten, die had ik nou wel graag op het podium gezien. Maarja, helaas.

Idd.. Eindelijk weer eens een race met wat meer actie

Prestaties van Melandri in laatste GP's geven aan dat Ducati gewoon een onhandelbaar ding is. Behalve Stoner komt er niemand mee uit de voeten.

Prestaties van Melandri in laatste GP's geven aan dat Ducati gewoon een onhandelbaar ding is. Behalve Stoner komt er niemand mee uit de voeten.

Idd... kijk Hayden.

En dan maar te zwijgen over de satelliet-teams.

de ducati bokt teveel waardoor rijders dan sneller de grip van achter verliezen en een high-sider heeft. Maar dat kan ducati er al zolang niet uit halen. Iig was rossi op het laatst mooi op dreef, jammer dat hij wat snelheid mist op top. Net als de suzuki van capirossi, spijtig voor hem. Hij was zo goed.

Vergeet niet het Dovizioso zijn eerste seizoen is op de repsol honda.
Ik heb toch wel hoge verwachtingen van hem, wacht maar eens op volgend jaar.

Hij heeft maar een 1-jarig contract geloof ik, dus moet ie wel eerst presteren voor ie mag blijven

pedrosa mag wel snel zijn, maar hij is niet constant. Tot nu toch is dovisizo toch wel lekker constant op p 4 te vinden. Dus pedrosa mag wel gaan oppassen.

Idd, Dovi rijd veel constaner. Tussen Pedro en Dovi zit ook nog maar 1 punt verschil in :W
Over die Ducati, dat is natuurlijk gewoon een sick ding

Stukje nog van de Superbike gezien.........saaaaaaaaaaiiiiii niet het racen maar het circuit, nee motorracen moeten ze in Spanje of Italie doen :love:

Stel dat Rossi het nieteens lukt. (en die zal het echt gaan proberen)
Ducati moet gewoon om de 2 wedstrijden iemand anders neerzetten.
Hayden gaat ook een gevalletje Melandri worden..en het komt door de bike.
Zonde voor Hayden en! Ducati.

Stel dat ze een aan Stoner gelijkwaardige berijder vinden....dan gaat het echt saai worden Als Stoner valt en er een half jaar uit is dan kunnen ze net zo goed pas weer gaan rijden als hij weer beter is.

Hayden moet gewoon naar de SBK, das duidelijk veel meer zijn ding. (zwaardere bikes, meer raggen/sliden etc)

En iedereen dacht dat hij juist wel op een Duc zou passen....
mss wat voor Pedrosa

En iedereen dacht dat hij juist wel op een Duc zou passen....
mss wat voor Pedrosa

Had ik ook gedacht.. Maargoed, ze krijgen die voorkant gewoon niet voor elkaar volgens mij. Stoner klaagt er ook veel over

Er gaan geruchten rond dat Valentino Rossi zou overwegen om komend seizoen naast het MotoGP wereldkampioenschap ook in het nieuwe Moto2 kampioenschap te gaan deelnemen maar Yamaha man Davide Brivio ontkent dit gerucht.

Met de komst van de 600cc Moto2 klasse, wat gezien wordt als een betere opstap naar de MotoGP dan de huidige 250cc tweetakt klasse, werd er gesuggereerd dat Valentino Rossi wel eens op jacht zou kunnen gaan naar twee wereldtitels in een seizoen.

Hiermee zou de Italiaan dan een vergelijkbare prestatie neer weten te zetten als Freddie Spencer deed toen hij in 1985 wereldkampioen werd in de 500cc en 250cc klasse. Of het reglementair gezien mogelijk is, is nog maar de vraag maar Davide Brivio, de teambaas van Rossi's kant van de Fiat Yamaha pitbox ontkracht de geruchten al.

"Het Honda blok zou een probleem kunnen vormen maar eigenlijk is het niet zozeer het type motorblok of het type motor maar meer de moeite die je in het racen in twee verschillende klassen moet stoppen," vertelde Brivio. "Racen in de MotoGP en het afstellen van de motor is al niet makkelijk en dan is er ook nog eens de nodige druk die op je ligt om dit soort werk te doen. Je hebt veel meer concentratie nodig en je moet je echt richten op wat je aan het doen bent, het verdelen van deze aandacht over twee klassen is gewoon te veel van het goede."

Zou wel gaaf zijn

Na het verstrijken van de deadline voor de teams die geïnteresseerd zijn om van start te gaan in de Moto2 categorie heeft de IRTA laten weten dat 47 teams, met in totaal 91 rijders, zich hebben ingeschreven.

8P

En Bautista heeft een aanbieding gekregen van het Suzuki MotoGP team. Zou wel een goede aanwinst zijn denk ik!

''Naast Bautista worden ook Ben Spies, Dani Pedrosa en Marco Simoncelli genoemd als mogelijke kandidaten voor het Suzuki MotoGP Team.''

Komt allemaal van www.racesport.nl trouwens.

Status
Not open for further replies.