Ik vond het een vette race!!! Jammer dat Capirossi en Melandri alsnog naast de pot pisten, die had ik nou wel graag op het podium gezien. Maarja, helaas.
Ducati is slecht bezig vind ik.
wat als Stoner weg zou vallen door een blessure of wat dan ook, wat doen ze dan.
dan zijn ze compleet kansloos. wat het precies is weet ik niet, maar ze doen niet veel voor de rest of het lukt ze gewoon niet.
beetje vaag toch?
Prestaties van Melandri in laatste GP's geven aan dat Ducati gewoon een onhandelbaar ding is. Behalve Stoner komt er niemand mee uit de voeten.
belachelijke race.
als het alleen maar spannend is als het nat is, dan hoeft het van mij niet.
helaas te weinig top voor de suzuki, wie weet had Loris dan nog wel gewonnen of podium
ik ga er verder niet op happen ofzo, maar iedereen weet dat Pedrosa de honda rijder is met de meeste pure snelheid. helaas is hij alleen zo kwetsbaar voor blessures, echt onbegrijpelijk. dat zal hem altijd blijven opspelen in z'n carriere.
Honda moet de problemen toch echt bij zichzelf zoeken. want je ziet het zelf; Dovizioso gaat echt niet op het podium komen, nu niet, en nooit niet, want die 3 gasten voor hem, daar zal hij het nooit van gaan winnen onder normale omstandigheden en blijkbaar onder deze omstandigheden van vandaag ook niet.
dat heb ik toch best mooi gezegt
vnv Superbikes vanuit Amerika, ben benieuwd
Prestaties van Melandri in laatste GP's geven aan dat Ducati gewoon een onhandelbaar ding is. Behalve Stoner komt er niemand mee uit de voeten.
En iedereen dacht dat hij juist wel op een Duc zou passen....
mss wat voor Pedrosa