MotoGP & WSBK S09/10

Status
Not open for further replies.
u roept, wij antwoorden:P

mooi dat Dani die dovi weer de oren gewassen heeft:W

[ir]http://resources.motogp.com/files/images/xy/2009/MotoGP/n498999_pedrosa_3.original.jpg[/ir]

top 4 mugello worden gewoon weer de grote 4: Lorenzo, Rossi, Stoner en Pedrosa.

volgorde durf ik niet te zeggen, maar het kon wel eens een hele spannende race worden.
al denk ik dat Rossi aan het langste eind trekt, het is wel ff mugello he:P

Nou, het zal me niet verbazen als Stoner weer geen top 4 rijdt eigenlijk..... (en gelukkig :P )

Ik zou het wel tof vinden als Melandri weer voor in te vinden is. Kawasaki denkt er nu serieus over na om weer terug naar de MotoGP te gaan :P beetje lomp eigenlijk.

Eerst zeggen ze : daaaaaaaaaaaaag Melandri, wij peren 'm. Gelukkig kreeg ie nog een kans van hayate dan. Nu bewijst ie zichzelf weer en nu krabbelen ze terug :P lame !!

Weet dus wel zekker dat Stoner in de top 4 ga rijden, en het zal me niks verbazen als hij de locomotief word van het treintje: Rossi, Lorenzo en Pedrosa. Mischien dat Melandri en Dovisizo ook nog om de hoek komen kijken.

Eerst zeggen ze : daaaaaaaaaaaaag Melandri, wij peren 'm. Gelukkig kreeg ie nog een kans van hayate dan. Nu bewijst ie zichzelf weer en nu krabbelen ze terug :P lame !!

Kawa mocht toch niet weg ivm contractuele verplichtingen?

sjonge zeg, Pedrosa snelheidrecord verbroken: 349.3km per uur.

waarom hebben ze in godsnaam het fenomeen 800cc verzonnen. het heeft een berg geld gekost om deze te ontwikkelen, de races werden saai en nu gaan ze op top ook al eens een klap harder.

1ste training:
1. Lorenzo
2. Rossi
3. Stoner
4. Pedrosa
5. Edwards

Kaarten voor tt van assen zijn binnen. Zit op de rossi tribune:W
Nu in Mugello word hij 1ste. Hoop dat ie Spanje 2de wordt. En dan in Assen zijn 100ste overwinning9||6

sjonge zeg, Pedrosa snelheidrecord verbroken: 349.3km per uur.

waarom hebben ze in godsnaam het fenomeen 800cc verzonnen. het heeft een berg geld gekost om deze te ontwikkelen, de races werden saai en nu gaan ze op top ook al eens een klap harder.

1ste training:
1. Lorenzo
2. Rossi
3. Stoner
4. Pedrosa
5. Edwards

Leuk dat snelheids record, maar hij was gisteren wel 1 seconde langzamer als de top 3:P

Dat bedoelt ie toch niet. Hij heeft het er over dat de 800cc's nu al sneller zijn dan de 990cc's. Dat het Pedrosa is, is puur toeval :P

Als ze de vorige blokken doorontwikkeld hadden, zouden ze nu 370 oid zijn gegaan :) Ik ben het er trouwens wel mee eens dat het terugbrengen van de cc's geen handige maatregel is.

Status
Not open for further replies.
Back