This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

MotoGP & WSBK 2013

Weet je nog toen Rossi in het begin van het yamaha tijdperk ook geen potten kon breken? Toen zei ook iedereen dat ie het kwijt was.
My ass!

Toen die yamaha goed vooruit ging, was Rossi echt unbeatable

Nou de eerste race voor Yamaha won gelijk hoor in Welkom 2004.
Rechtstreeks van duel van Biaggi

Gaan geruchten dat ie volgend jaar met een satelliet team komt. Op een Yamaha, met Coca Cola als sponsor.

Hoe kun je nou voor aanvang van de wedstrijd de uitslag online gooien?

Ja ik bedoel voor ie werd uitgezonden op bbc natuurlijk bijdehand. Daar baal ik gewoon van.... check ik ff het forum, zie ik meteen wie de wedstrijd wint vlak voor hij wordt uitgezonden.
Das toch klote?

Als je het nou zo graag als 1e online wil gooien, doe dat voortaan tussen spoilertags.

(ja ik baal daar echt van)

Wie leest er dan ook een topic dat OVER de race gaat NADAT de race gereden is en voordat je deze gezien hebt?
Je kijkt blijkbaar toch ook niet even op motogp.com oid nadat de race gereden is?

:henko:

No Offence hoor, Rossi was natuurlijk echt wel een held.. maar die motorracers pieken klaarblijkelijk allemaal tussen hun 20e en hun 25e zullen we maar zeggen..

Rossi had een beste tijd weinig serieuze concurentie + dat ie gewoon zelf als een bad-ass reedt toen..

Nu heeft ie een bike die niet super is, zelf niet meer super.. stoner/lorenzo zijn gewoon allebij fucking geniale rijders op hun manier..

tja dan word het lastig!

I
Wie leest er dan ook een topic dat OVER de race gaat NADAT de race gereden is en voordat je deze gezien hebt?
Je kijkt blijkbaar toch ook niet even op motogp.com oid nadat de race gereden is?

Ikhad geen rekening gehouden met dat de race al gereden was. Stiekem dacht ik dat het live was op bbc... wist ik veel

Moet je ook geen GP zien.
Is al een paar seizoenen saai.
Moto2, superbike, red bull rookies cup, ...
Daar zie je vanaf de start tot de finish constant battles, inhaalacties en een berg deelnemers aan de start!