This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Motogp & WSBK 2010

Ik heb het alleen op dat filmpje gezien. Het was iig niet zo agressief dat hij door de wedstrijdleiding is bestraft. Maar Rossi heeft IMO eerder al laten zien dat hij soms te agressief kan rijden. Fans zien dat ws anders.

En vanuit Yamaha kant, Lorenzo kan wereldkampioen worden, geen risico en dan zien ze Rossi die weg zal gaan (mss vinden ze hem ook niet lief meer) zo rijden......

Dus tja. maar we morgen blij zijn met elk stukje spannend rijden...
 


Als ik me niet vergist kan Lorenzo nog 4 races vallen, en geen punten scoren.
En dan word ie nog wereldkampioen.
 
25 punten als je wint toch?

Ja 25 punten als je wint.

01 Jorge Lorenzo Fiat Yamaha Team Yamaha 297
02 Dani Pedrosa Repsol Honda Team Honda 228
03 Casey Stoner Ducati Marlboro Team Ducati 180
04 Andrea Dovizioso Repsol Honda Team Honda 159
05 Valentino Rossi Fiat Yamaha Team Yamaha 156

Pedrosa weet niet of die nog gaat rijden ivm operatie aan sleutelbeen. Komend weekend zowiezo niet.
Dus zit er tussen Lorenzo en Stoner 117 punten.
Dus het kan echt niet meer misgaan voor lorenzo.
 

Hier ben ik het niet mee eens om de reden te geven dat lorenzo nog kampioen kan worden.

De eerste keer dat hij rossi inhaalt oke, maar rossi komt direkt terug en op een manier van ik ben de baas hier.
Op zo moment moet een komend wereldkampioen in ze hoofd hebben, als ik dit nog 2 of 3 keer doe kunnen we er allebij af liggen, dus ik ben verstandig en blijf er een paar ronde achterhangen tot hij wordt afgevlagd. Dan heb ik zeker punten.!

Zo kijk ik ertegen aan. En waar 2 honden vechten zijn er 2 schuldig en niet alleen rossi!
 

In theorie kan dus gewoon
Alleen Pedrosa kan het nog voorkomen.
nu 69 voor..Pedrosa kan nog 3x25 pakken..en Lorenzo kan in 4x niet finishen.
Lorenzo is al WK dus....zeggen wij...maar een team natuurlijk niet.
 
In theorie kan dus gewoon
Alleen Pedrosa kan het nog voorkomen.
nu 69 voor..Pedrosa kan nog 3x25 pakken..en Lorenzo kan in 4x niet finishen.
Lorenzo is al WK dus....zeggen wij...maar een team natuurlijk niet.

Alleen Pedrosa kan het nog voorkomen ja, alleen de vraag is wanneer gaat ie rijden? Volgens mij is het Yamaha team ook al vrijwel zeker van het kampioenschap.

Dani Pedrosa is in Barcelona met succes geopereerd aan zijn sleutelbeen. De Spanjaard brak afgelopen vrijdag bij een val tijdens de training voor de Grand Prix van Japan op Motegi het bot op drie plaatsen.
Roulatie
Na de operatie in USP Dexeus kon behandelend arts Xavier Mir nog niet zeggen hoe lang Pedrosa uit de roulatie is.

Wachten
"We moeten nu nog ongeveer 48 uur wachten. Als alles goed gaat, kunnen we met de revalidatie beginnen. Maar het is momenteel nog niet mogelijk om een precieze datum voor zijn terugkeer te geven", aldus Mir.

Titaniumplaat
"De operatie ging erg goed. We hebben het bot met een titaniumplaat vastgezet. Deze is speciaal voor het sleutelbeen gemaakt."

Enkel
Pedrosa liep bij de tuimelpartij ook een gekneusde enkel op. "Wat de enkel betreft, we hebben nog een röntgenfoto gemaakt, en de kneuzing zal snel genezen".

bron rtlgp
 
Hij is 't iig nog niet verleerd! :W

Ook tof dat Lorenzo gewoon nog zo blijft knallen ondanks dat ie zoveel punten voorsprong heeft!

Dat zijn gewoon echte coureurs he die nemen niet genoegen met een plekje minder.

Qua wk stand wel slim natuurlijk om lekker safe een paar keer 3 of 4e plek te pakken, maar zo denken zijn niet.
 
Dat zijn gewoon echte coureurs he die nemen niet genoegen met een plekje minder.

Qua wk stand wel slim natuurlijk om lekker safe een paar keer 3 of 4e plek te pakken, maar zo denken zijn niet.

Ja mooi heroisch verhaal...maar ik denk dat coureurs in werkelijk veel slimmer rijden...en als ze het niet doen dan moet het van het team.