Motogp & WSBK 2010

rossi-ducati-2.jpg

Zou wel vet zijn :W
 
tja dat alles overgaat naar 4takten was wel duidelijk toch.. tis alleen lame dat ze die hogere cc's toelaten.. vroeger (jaren 70 laten we zeggen) had je gewoon 5 klasses geloof ik en probeerde ze toen zoveel mogenlijk vermogen uit de geschreven cc's te halen.. dat bleek toen 2takt te zijn.. waarom pakken ze nu niet weer de uitdaging aan en gingen ze niet ipv moto2 gewoon 250cc 4takten maken, en voor de 125 ook 4takten toelaten.. eventueel het nu al reeds ontstaande gat opvullen door de gp2 klasse gewoon door te laten gaan..
 
Haha.


Ik zit zondag in assen, paar VIP kaarten gekregen van m'n werk voor de IDM superbike. ontbijt, lunch, pitwalk, demonstraties etc zit er allemaal bij. Wel geinig :)

En Barry aanmoedigen natuurlijk ;) Dit is zijn race/circuit, dus mag toch verdomme hopen dat ie voor eigen publiek op het podium komt he.

Tribune kaarten zijn niet zo duur trouwens :) best een aanrader om eens heen te gaan, leuk alternatief voor de WSBK... goed niveau, leuk kampioenschap, niet zo extreem druk (ivm bavaria r'dam) en het weer voor zondag wordt wel aardig volgens mij.
 
Hij is nu op bbc3 bezig, maar kan bbc3 niet kijken hier... de stream is al begonnen dus die kan je niet meer aanklikken.
Staat ook bij dat ie om 10 voor 6 begon, dus ja het zal wel.
 
Back
Top