Tinne kijkt tenminste nog races en heeft zijn eigen mening, net als ik ook een eigen mening heb. andere miss ook wel hoor, No Offence, maar ook heel zeker meer dan genoeg mensen niet.
ik ben idd pro honda, maakt mij ook niks uit wie erop zit, alhoewel ik wel Pedrosa en Hayden fan ben.
in principe vindt ik het niet erg dat Stoner kampioen wordt, maar wat er dan allemaal gezegt moet worden over zijn tegenstanders, dat vindt ik gewoon laag. wat je zegt Tinne, dat klopt, het is niet de schuld van Stoner, maar het is jammerlijk dat het seizoen zo verloopt.
jij bent miss een echte Ducati fan, maar jij weet ook goed dat er NU Stoner fans zijn omdat hij het goed doet. volgend jaar krijgt Stoner hetzelfde als Hayden en dan ineens wordt hij een waardeloos kampioen genoemd, of iemand die beter ergens anders kan gaan rijden. Juist die mensen bedoel ik, als ik een reactie plaats over Ducati en bridgestone blabla. misschien weten die mensen niet beter als ik sommige reacties lees, of kijken ze zo nu en dan eens een race. maar dan heb ik liever niet dat men zo´n dom commentaar geeft over dingen waar ze geen verstand van hebben. daar houdt niemand van als je ergens fan van bent en iemand zegt er iets achterlijks over die gewoon niks weet.
eigelijk gaat deze discussie nergens over, mja zo heeft altijd iedereen zijn eigen mening over bepaalde rijders.
oh ja, Tinne: Ik zou een moord (sarcastisch) plegen om bij Pedrosa achterop de motor te mogen zitten, mja de kans is dan toch groot om door een Kawasaki onderuit gekegeld te worden
:*