MotoGP Seizoen 2007 #2

Daarnet lapten vermeulen en hopper sneller dan stoner, dus mss kan vermeulen er nog langs. De suzuki's doen het écht goed. Stom van hopper om weg te gaan daar.

ik beschrijf deze race als typerend voor dit seizoen. De onozelheid van de Puniet, door een race te willen winnen in 1 bocht. De pech van Hayden, Rossi weer eens pech. Bridgestone op de zoveel eerste plaatsen, en Michelin rijders mogen dan ook weer pech hebben.

de k*tste race die ik ooit gezien heb.

het wordt Stoner nu ook wel heel erg makkelijk gemaakt, al kan hij er zelf niks aan doen. vanmorgen na de warm up had ik toch wel verwacht dat het spannender zou worden, maar nee, het mag weer eens niet zo zijn.

Nee maar honda is wel beter als suzuki.. :rolleyes:

Je kan het pech noemen, of geluk, maar het blijft toch om de resultaten gaan.

ook weer niet goed wat ik zeg. zo straks komt Tinne nog met een reactie, en dan zijn jullie weer blij.

het hadden ook de 2 suzuki´s kunnen zijn die daar hadden gelegen.
die komen ook nog wel aan de beurt. je weet hoe dat gaat met de Puniet.
Ik noem dat pech ja, weet niet hoe jij dat ziet, maar het heeft niets te maken of het een honda of een suzuki is.

tuurlijk draait het om resultaten, maar je kunt geen goede resultaten behalen als je onderuit gekegeld wordt.

edit:

Constructeurs:

1. Ducati 283
2. Honda 219
3. Yamaha 213
4. Suzuki 191

oeps;)

Jammerlijk weekend. In alle klasses hadden mensen pech en ongeluk!

Stoner krijgt zijn portie ook nog wel Tinne.

Teams:

Ducati 369
Yamaha 286
Suzuki 284
Repsol 260

op die manier zou ik het niet willen zeggen, mja wat jij wil.

er zijn idd rijders die erg goed gaan op de bridgestones. maar het draait nog altijd om een totaal pakket.
het pakket van de Repsol honda´s en de Fiat Yamaha´s is nog altijd goed genoeg het gevecht aan te gaan met zo nu en dan de Ducati van Stoner, maar nog wel altijd met de suzuki´s en bv de ducati van Capirossi.
het is dus een beetje zwart wit om te zeggen dat de bridgestones altijd veel beter zijn dan de michelins.

Weg met de 800 cc, traction control launch control!

Kut optocht! Ik wil Stoner wel eens lekker zoals vorig jaar tegen de vlakte zien gaan!

Rossi gaat nu zelf het nieuwe blok, rijwiel gedeelte ontwikkelen. Ik durf te wedden dat hij terug komt. Toen Suzuki, Ducati en Kawa in het begin met Desmo en Pnauma blokken reden vielen ze ook vaker uit. Dit is ook gwoon met Rossi gebeurd.

Volgend jaar nieuw jaar nieuwe kansen. Dit seizoen lekker 125 en 250 en Superbike kijken!

als volgend jaar John Hopkins kampioen wordt, is iedereen hier John Hopkins fan.

als in 2009 kurtis Roberts kampioen wordt, is iedereen hier Kurtis Roberts fan.

als in 2010 Matia Pasini kampioen wordt is iedereen Matia Pasini fan.

en als in 2011 Giacomo Augostini weer op een motor stapt en kampioen wordt dan is iedereen hier Giacomo Augostini fan.

ik weet nog goed dat iedereen hier bezig was vorig over Nicky Hayden, hoe ruig die wel niet is blabla, jaar er voor was Rossi helemaal de bom, en dit jaar is Stoner helemaal de bom. Hayden en Rossi worden nu met de grond gelijk gemaakt door het groepje kuddedieren wat hier en overal reageert en dat zal volgend jaar niet anders zijn met Stoner. helaas, maar waar.

lees over een jaar dit bericht nog maar eens, wil ik wel eens zien hoeveel van jullie echte Stoner fans er nog over zijn.

MVG

Ik ben iig niet per definitie een Stoner fan, ik ben een Duc. fan, LFB wie er dan op zit. Ik had mss liever Capirossi zoveel wil zien winnen.

Toen Rossi zoveel keer kampioen werd, gebeurde dat vaak ook met een overmacht. Maar omdat hij tof deed en er een leuk dansje bij deed, vond iedereen het prima.

Hayden en Rossi worden met de grond gelijk gemaakt omdat het toch normaal was om te verwachten dat ze wel om de titel zouden gaan strijden?
Rossi deed het een beetje en Hayden te laat. Mss is het de schuld van Honda & Yamaha dat sommige het saai vinden... (hap-baar)

Back