This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

MotoGP Seizoen 2007 #2

Saaie race.

Same Story, different place.

Stoner heeft de wereldtitel nu toch echt zeker binnen. dit kan gewoon niet meer fout gaan.
Michelin dat wordt helemaal niks meer. had verwacht na de zomerstop dat ze beter zouden zijn, maar nee hoor.

oh ja, nog ff voor de haters: Haydens derde 3de plaats in 4 races. wie was er ook alweer een waardeloos kampioen.

1. Casey Stoner AUS DucatiMarlboro Team (B) 43min 45.810 secs
2. John Hopkins USA Rizla Suzuki MotoGP (B) 43min 53.713 secs
3. Nicky Hayden USA Repsol HondaTeam (M) 43min 58.910 secs
4. Dani Pedrosa SPA Repsol Honda Team (M) 44min 1.610 secs
5. Chris Vermeulen AUS Rizla Suzuki MotoGP (B) 44min 3.113 secs
6. Loris Capirossi ITA Ducati Marlboro Team (B) 44min 5.173 secs
7. Valentino Rossi ITA Fiat Yamaha Team (M) 44min 8.295 secs
8. Randy de Puniet FRA Kawasaki Racing Team (B) 44min 8.883 secs
9. Alex Barros BRA Pramac d'Antin MotoGP (B) 44min 18.102 secs
10. Carlos Checa SPA Honda LCR (M) 44min 20.963 secs
11. Toni Elias SPA Honda Gresini (B) 44min 23.558 secs
12. Anthony West AUS Kawasaki Racing Team (B) 44min 24.060 secs
13. Sylvain Guintoli FRA Dunlop Tech 3 Yamaha (D) 44min 29.504 secs
14. Shinya Nakano JPN Konica Minolta Honda (M) 44min 42.879 secs
15. Kurtis Roberts USA Team Roberts (M) 44min 55.413 secs
16. Ivan Silva SPA Pramac d'Antin MotoGP (B) 45min 7.220 secs
17. Makoto Tamada JPN Dunlop Tech 3 Yamaha (D) 45min 11.614 secs

DNF:
Colin Edwards USA Fiat Yamaha Team (M) min secs

*wat met Edwards?

In Italie is al bevestigd dat dovi voor Gresini gaat rijden.

De race was klote. Verder denk ik dat yamaha volgend jaar op bridgestone gaat rijden.

Hayden.

(kom op, veels te laat. En in het begin was het toch gewoon een wanvertoning?)

het is trouwens ook nooit goed wat ik zeg, dus ben benieuwd wat hier weer op gezegt gaat worden.

Hayden is tenminste geen opgever en geeft niemand doelloos de schuld van dat het niet goed gaat. hij is gewoon een vechter en dat blijkt ook wel uit de recente resultaten. kunnen we van de onozele Capirossi niet zeggen he, maar dat mag natuurlijk niet gezegt worden. want hij rijdt ducati en ducati is ruig.

Komt`ie dan he!

Ik zal maar niets meer over Hayden zeg denks.. want hij rijdt Honda en Honda is ruig.. wat jij denkt over ons/mij....denken wij over jou. denk ik zo.

Honda heeft gewoon heel slecht seizoen.....met de Wereldkampioen dus..
Yamaha overigens ook gewoon...... met de beste rijder. En dan is er geen concurrentie meer...dus omdat Duc het nu goed voor elkaar heeft....ownen ze. Want de motor is gewoon ietsje beter als de Honda, en de rijder bijna net zo goed als de rijder van Yamaha...

Toch nog ff over Capirossi en resultaten..daarom gaat hij ook weg toch?!
En geeft hij dan altijd zo af op andere zaken?

Bijna net zo goed?

Stoner is nog niet eens half zo goed als Rossi. In de tijd 990 cc tijd was de rijder het belangrijkst. Dit heeft Rossi bewezen toen hij wisselde van merk. Nu met de 800 en de nieuwe bandenregel is dit niet meer zo. De motor en banden zijn het belangrijkst. Stoner heeft geluk dat hij het beste totaalpakket heeft.

Ik vind het jammer dat de 800 cc gekomen is. De rijders waren normaal altijd de helden. Nu gaat het veel meer om de machine.

Anderzijds vind ik dat Rossi maar moet stoppen met klagen. Hij heeft de bandenregel zelf gewild. En de Yamaha motor is ook echt ruk tegenover de Honda en Ducati.

Maar goed het verschil is nu 60 punten, dus het kampioenschap is wel binnen voor Stoner. Hoop dat we nu echte mooie races te zien gaan krijgen.

Verder,

Guintoli naar Ducati. Goede zet. Guintoli heeft zijn plaatsje in de Moto GP wel verdiend voor volgend jaar. Ben benieuwd wie zijn teamgenoot wordt. Gerucht --> Alex de Angelis.

Wat is jullie top 5 voor volgende race?

1. Rossi
2. Capirossi
3. Hayden
4. Pedrosa
5. Stoner

Gaat naar honda gressini dacht ik.

http://www.motorfreaks.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=10219&Itemid=60

1. Rossi
2. Hayden
3. Pedrosa
4. Hopkins
5. Melandri, mits die mee gaat doen.

geen Ducati?

nee, die australier gaat nu maar eens onderuit

en ik hoop echt dat Michelin nu met de tweedaagse test eindelijk vooruitgang gaat boeken.