Domme opmerking imo.
er zijn zoveel meer rijders die problemen hebben/hadden met de 800. moeite om hun rijstijl aan te passen.
ik vind Stoner ook een `fopkampioen`, wat een dom woord eigelijk, als die het gaat worden. vorig jaar was hij ook het lachertje van de 990cc rijders, hoevaak meneertje wel niet op zijn bek ging. zo kan ik het ook zeggen zoals jij het over Hayden zegt, maar dat doe ik niet, want ik probeer, hoe moeilijk dat ook is, Stoner in z'n waarde te laten, hij rijdt gewoon verdomdes goed, zoals Hayden vorig jaar ook deed.
op het eind van vorig seizoen was het nog Hayden hier, Hayden daar, en toen was Rossi opeens een prutser. ik snap echt niet waar men die domme uitspraken toch vanaf haalt
Als je wint heb je vrienden, zo gaat het altijd:L
waarom lees jij trouwens niet eens wat er gebeurt is, ipv van dat je het achterlijke commentaar van RTL 7 overblaat.
Hayden had een beschadigde remkabel, en de voorrem zit aan de andere kant, even ter informatie. de motor remde dus zeer slecht af en hij is de pits ingereden omdat hij de rest niet in de weg wilde rijden en omdat het gevaarlijk was om zo door te rijden.
verder vond ik het een erg saaie race. kan er niet veel meer van maken.
en alweer die problemen bij Michelin, die ze dan ook nog toegeven. Toch knap dat Rossi Stoner iedere keer weer een hand geeft, terwijl hij weet dat het kampioenschap steeds verder weg lijkt. Rossi, Pedrosa en Edwards konden gewoon totaal geen vuist maken met de Michelins en ik vind dat Michelin het zich wel mag aanrekenen.