MotoGP Seizoen 2007 #2

vind N Hayden echt een fopkampioen word tie kerel op een ronde gezet op zijn eigen baan en dan heeft hij opeens iets met zijn voorrem8P

maar Marco Melandri was wel weer eens een keertje op dreef

Fopkampioen ghehe.

Mja hij zegt al een tijdje niet echt goed op gang te komen met die 800.
1000 was meer zijn ding denk ik. Maar dan alsnog had ik wel meer van hem verwacht...

vind N Hayden echt een fopkampioen word tie kerel op een ronde gezet op zijn eigen baan en dan heeft hij opeens iets met zijn voorrem8P

maar Marco Melandri was wel weer eens een keertje op dreef

Domme opmerking imo.

er zijn zoveel meer rijders die problemen hebben/hadden met de 800. moeite om hun rijstijl aan te passen.

ik vind Stoner ook een `fopkampioen`, wat een dom woord eigelijk, als die het gaat worden. vorig jaar was hij ook het lachertje van de 990cc rijders, hoevaak meneertje wel niet op zijn bek ging. zo kan ik het ook zeggen zoals jij het over Hayden zegt, maar dat doe ik niet, want ik probeer, hoe moeilijk dat ook is, Stoner in z'n waarde te laten, hij rijdt gewoon verdomdes goed, zoals Hayden vorig jaar ook deed.

op het eind van vorig seizoen was het nog Hayden hier, Hayden daar, en toen was Rossi opeens een prutser. ik snap echt niet waar men die domme uitspraken toch vanaf haalt
Als je wint heb je vrienden, zo gaat het altijd:L

waarom lees jij trouwens niet eens wat er gebeurt is, ipv van dat je het achterlijke commentaar van RTL 7 overblaat.
Hayden had een beschadigde remkabel, en de voorrem zit aan de andere kant, even ter informatie. de motor remde dus zeer slecht af en hij is de pits ingereden omdat hij de rest niet in de weg wilde rijden en omdat het gevaarlijk was om zo door te rijden.

verder vond ik het een erg saaie race. kan er niet veel meer van maken.
en alweer die problemen bij Michelin, die ze dan ook nog toegeven. Toch knap dat Rossi Stoner iedere keer weer een hand geeft, terwijl hij weet dat het kampioenschap steeds verder weg lijkt. Rossi, Pedrosa en Edwards konden gewoon totaal geen vuist maken met de Michelins en ik vind dat Michelin het zich wel mag aanrekenen.

Jij doet anders ook net alsof je de hele sport hebt uitgevonden.

Vond het ook een saaie race. Wel respect voor Melandri.

Domme opmerking imo.

er zijn zoveel meer rijders die problemen hebben/hadden met de 800. moeite om hun rijstijl aan te passen.

ik vind Stoner ook een `fopkampioen`, wat een dom woord eigelijk, als die het gaat worden. vorig jaar was hij ook het lachertje van de 990cc rijders, hoevaak meneertje wel niet op zijn bek ging. zo kan ik het ook zeggen zoals jij het over Hayden zegt, maar dat doe ik niet, want ik probeer, hoe moeilijk dat ook is, Stoner in z'n waarde te laten, hij rijdt gewoon verdomdes goed, zoals Hayden vorig jaar ook deed.

op het eind van vorig seizoen was het nog Hayden hier, Hayden daar, en toen was Rossi opeens een prutser. ik snap echt niet waar men die domme uitspraken toch vanaf haalt
Als je wint heb je vrienden, zo gaat het altijd:L

waarom lees jij trouwens niet eens wat er gebeurt is, ipv van dat je het achterlijke commentaar van RTL 7 overblaat.
Hayden had een beschadigde remkabel, en de voorrem zit aan de andere kant, even ter informatie. de motor remde dus zeer slecht af en hij is de pits ingereden omdat hij de rest niet in de weg wilde rijden en omdat het gevaarlijk was om zo door te rijden.

verder vond ik het een erg saaie race. kan er niet veel meer van maken.
en alweer die problemen bij Michelin, die ze dan ook nog toegeven. Toch knap dat Rossi Stoner iedere keer weer een hand geeft, terwijl hij weet dat het kampioenschap steeds verder weg lijkt. Rossi, Pedrosa en Edwards konden gewoon totaal geen vuist maken met de Michelins en ik vind dat Michelin het zich wel mag aanrekenen.

oke oke oke hij had dan een kapotte remleiding maar hij heeft dit seizoen pas 1 goede race gehad Assen 3de geloof ik zo uit me hoofd

de rest was het niet erg goed en zo'n beetje iedereen is al gewend aan de nieuwe moteren behalve Hayden en het seizoen is toch ruim over de helft

Jij doet anders ook net alsof je de hele sport hebt uitgevonden.

Vond het ook een saaie race. Wel respect voor Melandri.

Hij is ten slotte ook
Dennis.H
Dani Pedrosa

Ik vond over al een saaie wedstrijd.
Jammer dat Hayden en Hopkins elkaar tegen kwamen in de eerste bocht.
Ze wouden bijde wel een goeie indruk achter laten bij het thuisfront.

Ik moet toe geven Stoner en Melandri , vermeulen hebben echt goed gereden.
Melandri was goed op dreef ondanks dat hij gekneusde enkel had.
Jammer dat rossi banden problemen heeft , zou echt mooi zijn geweest als die zich er beetje met de kop jongens had kunnen vechten.

Beste Amerikaanse rijder: Roger Lee Hayden :winner:

Haha toen hopkins flipte tijdens de kwalificatie was grappig :D.

Verder was 't een saaie race imo. Mooi voor ducati en Stoner dat ze weer hebben gewonnen. Jammer voor Rossi dat ie niet op 't podium is gekomen.

oke oke oke hij had dan een kapotte remleiding maar hij heeft dit seizoen pas 1 goede race gehad Assen 3de geloof ik zo uit me hoofd

de rest was het niet erg goed en zo'n beetje iedereen is al gewend aan de nieuwe moteren behalve Hayden en het seizoen is toch ruim over de helft

Ik denk zelfs dat hayden nooit zal wennen aan die 800, Hayden is een agressieve rijder driften.. Een 800 is niet geschikt om zo te rijden.
En hayden heeft het daar gewoon heel moeilijk mee.

Ducati confirms '08 line-up.
Monday, 23rd July 2007

Casey Stoner is to remain with the Ducati MotoGP for at least two more seasons after the Italian manufacturer confirmed that the young Australian has renewed his contract with the factory squad.

The 21-year-old, who extended his lead in the 2007 championship standings to 44 points with his sixth win of the season at Laguna Seca, will also have the option to extend his contract into 2010 as Ducati seeks to tie its young charger into a long term deal.

Stoner will be partnered for the next two seasons by Italian Marco Melandri, who celebrated his ride to the podium at Laguna with a contract for 2008 and 2009.

The 24-year-old Gresini rider had become somewhat disgruntled with Honda earlier this year when it became apparent that the satellite outfit wasn't getting the same level of support as the Repsol squad of Nicky Hayden and Dani Pedrosa, with Melandri now moving onto pastures new for the coming seasons.

Although current Ducati rider Loris Capirossi – who retired from the US GP in the early stages – has been linked to a move elsewhere for 2008, he could yet remain with the team, with a statement stating that Capirossi and his management will meet Ducati representatives next week to discuss the possibility of preparing a third official Desmosedici MotoGP bike for the Italian rider to use in the 2008 World Championship.

www.crash.net

426x282_gp_amerika07_001.jpg

Ik zou daar wel eens willen rijden, volgens mij val je echt die bocht in door het hoogteverschil

ik zat net is te tellen, bridgestone heeft 11 rijders en michelin 7 dus dat is 1/3de meer informatie voor bridestone. ik denk dat daar het voordeel dit jaar ook wel in zit.

wie weet wat yamaha voor contract met de bandensponser heeft? volgendjaar nog steeds micheline of toch iets anders?

michelin heeft de afgelopen 15jaar al het kampioenschap naar zich toegetrokken, lijkt me toch niet dat nu het 1 seizoen minder gaat, door de nieuwe regels, dat nu ineens iedereen naar bridgestone gaat. denk ook wel dat Michelin er alles aan zal doen, om de situatie te verbeteren.

jorge Lorenzo heeft een contract getekend met Yamaha voor 2008 en 2009.
het is nog niet duidelijk hoe de structuur van het team er nu uit gaat zien. zal wel snel bekend worden gemaakt.

Ducati confirms '08 line-up.
Monday, 23rd July 2007

Although current Ducati rider Loris Capirossi – who retired from the US GP in the early stages – has been linked to a move elsewhere for 2008, he could yet remain with the team, with a statement stating that Capirossi and his management will meet Ducati representatives next week to discuss the possibility of preparing a third official Desmosedici MotoGP bike for the Italian rider to use in the 2008 World Championship.

Ik zie het niet zo snel gebeuren, maar 3 fabrieks Duc`s aan de start..:W

jaa dat zou vet zijn. dat zouden meerdere teams moeten doen.
maar ook bij Yamaha is de structuur van het team nog niet duidelijk. gaan veel geruchten. edwards naar tech3, rossi alleen en dan edwards en lorenzo bij elkaar. mja het zal binnekort wel duidelijk worden.

en wie zal er op de gresini honda komen te zitten. zeker nu de plaats van Elias onzeker is, en Melandri al weg is:D

Back