In Rossi's autobiografie staat ook dat hij met Ducati in gesprek is geweest, tegelijk toen de onderhandelingenmet Yamaha liepen.
Maar bij Ducati hadden ze meer een instelling van de motor is alles en de coureur hoeft er "alleen maar" op te rijden.
Dat was bij Honda ook zo, en daar ergerde Rossi zich zo aan.
Enkel jammer dat stoner ontkent dat z'n duc een snelheidsvoordeel heeft
Stoner ook gewoon super gestuurd hoor, niet alleen snelheid..
En nogmaals; is het de schuld van Ducati dat de rest een mindere topspeed hebben?
Overigens hoor ik niemand over Pedrosa....hij 'stond' erbij en keek er naar.
Goede wedstrijd imo
dit keer lag het bij Stoner absoluut niet aan de topsnelheid. heb het zelfs tussen de wedstrijd door gezien dat Rossi uit de slipstream van Stoner kwam en dus een hogere top had.
Stoner heeft vandaag verdiend gewonnen.
Jammer dat Pedrosa niet kon vechten voor de winst. maar dat werd me halfweg al duidelijk. ik dacht zelfs dat die het tempo niet kon bijhouden maaar dat kwam nog allemaal goed. Pedrosa kan gewoon niet zo laat remmen dan Rossi en Stoner. toch een punt waar honda nog eens goed naar moet kijken zodat hun rijders wel het vertrouwen hebben om laat in de remmen te gaan en toch vertrouwen hebben in de voorkant.
mja nu 2 Testdagen in Barcelona.
Ik vind het een beetje raar dat iedereen zit te ''zijken'' over ducatie. Tuurlijk heeft hij een voordeel doordat zijn top hoger is, maar is dat zijn probleem? Moeten ze die machine gaan begrenzen?
Moet toe geven dat ik zelf niet had verwacht dat stoner het vol zou houden om zo goed te presteren, maar hij doet het gewoon erg goed.