This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

MotoGP Seizoen 2007 #2

Mooie spannende race9||6
Weer pech voor Rossi, maar geweldig van Vermeulen en Melandri.
Hayen ging er btw best hard af:X

Mooie spannende race9||6
Weer pech voor Rossi, maar geweldig van Vermeulen en Melandri.
Hayen ging er btw best hard af:X

Wat een prachtig begin zeg met de fransen aan de leiding, was echt super! jammer dat het weer zo omsloeg ineens. hoop valpartijen enz. rossi was vandaag nergens, wel logisch als je achterband totaal op is... maar absoluut mooie wedstrijd! hayden ging idd wel heel hard :X maar hij stond alweer op gelukkig. pedrosa nog 4e :W

Stoner toch gewoon weer goed bezig. :W
Vermeulen & Melandri kwamen uit de chaos gewoon goed terecht. Stoner was best of the rest. Edwards kansloos :? waarom?
Jammer voor die fransozen.

[IR]http://pix.crash.net/large/324162.jpg[/IR]

[IR]http://pix.crash.net/large/324152.jpg[/IR]

[IR]http://pix.crash.net/large/324150.jpg[/IR]

[IR]http://pix.crash.net/large/324131.jpg[/IR]

[IR]http://pix.crash.net/large/324086.jpg[/IR]

w0000000000000t

Mijn pa kwam gister met nogal sappig nieuws, hij heeft van een zakelijke relatie 2 vip kaarten gekregen voor de TT assen. Eigelijk was de 2e bedoeld voor de afdelingshoofd, alleen is die tzt op vakantie en mag ik dus mee :winner: +ralf+ .

1. Casey Stoner AUS Ducati Marlboro Team (B) 2min 0.359 secs
2. Chris Vermeulen AUS Rizla Suzuki MotoGP (B) 2min 1.381 secs
3. Valentino Rossi ITA Fiat Yamaha Team (M) 2min 1.695 secs
4. Olivier Jacque FRA Kawasaki Racing Team (B) 2min 1.709 secs
5. Loris Capirossi ITA Ducati Marlboro Team (B) 2min 1.797 secs
6. Marco Melandri ITA Gresini Honda (B) 2min 2.001 secs
7. Randy de Puniet FRA Kawasaki Racing Team (B) 2min 2.443 secs
8. Dani Pedrosa SPA Repsol Honda Team (M) 2min 2.776 secs
9. John Hopkins USA Rizla Suzuki MotoGP (B) 2min 2.932 secs
10. Alex Barros BRA Pramac d'Antin MotoGP (B) 2min 3.025 secs
11. Alex Hofmann GER Pramac d'Antin MotoGP (B) 2min 3.920 secs
12. Shinya Nakano JPN Konica Minolta Honda (M) 2min 4.185 secs
13. Nicky Hayden USA Repsol Honda Team (M) 2min 4.353 secs
14. Carlos Checa SPA Honda LCR (M) 2min 4.971 secs
15. Toni Elias SPA Gresini Honda (B) 2min 5.592 secs
16. Colin Edwards USA Fiat Yamaha Team (M) 2min 6.254 secs
17. Sylvain Guintoli FRA Dunlop Tech 3 Yamaha (D) 2min 6.426 secs
18. Kenny Roberts USA Team Roberts (M) 2min 6.660 secs
19. Kurtis Roberts USA Team Roberts (M) 2min 7.571 secs

DNQ:
Makoto Tamada JPN Dunlop Tech 3 Yamaha (D) 2min 9.080 secs

wat een onvoorspelbare race zeg!

eerst lag rossi 9e, ik d8 hmm dat word niks

de duc's knalden als een idioot in het begin, niet normaal!

en dan zie je weer wat banden doen he!

1 rossi
2 Pedrosa
3 baro
4 stoner

Ik heb helaas de Gp van mugello het begin gemist. Weet iemand waar ik dat nog terug zou kunnen zien?
Vroeger stonden de meeste op www.duc.nu maar kan ze daar nu helemaal niet meer vinden..

Alvast bedankt!
Ralph

op Youtube vindt je ook alles.

Redelijk aardige race.

Ducati´s mooi op hun nummer gezet, eindelijk.
Goed dat Barros Stoner voorbij ging/mocht.

op Youtube vindt je ook alles.

Redelijk aardige race.

Ducati´s mooi op hun nummer gezet, eindelijk.
Goed dat Barros Stoner voorbij ging/mocht.

Ik proef wat irritatie over de Ducati`s bij je.
Jammer, Stoner vierde is best netjes toch?
Ok, pole starten en in het begin de boel kapot rijden...om vervolgens weer te zakken..beetje vreemd.

Rossi die op de tweede plek start en uiteindelijk 7de eindigd, noem je dat ook op z`n nummer zetten?

Wie het echt niet waarmaken zijn; Hayden & Edwards.

Hayden heeft ook geen kans , de honda is afgestelt naar Pedrosa.
Maar Pedrosa rijd zelfs met een afstelde motor onder zijn doen..

Ik vind dat stoner het goed doet, maar dat ligt ook aan de ducatie.
Top ligt +/- 10km/h hoger dan bij de andere motoren.

Eens kijken als ik de Vip kaarten van Noorderpoort kan regelen net zo als vorig jaar :#

Edwards blijft positief !

Last edited:
nja ik wil het geen irritatie noemen over de ducati´s, maar ben blij dat, op wat een ducati circuit zou kunnen zijn, er een yamaha en een honda voor eindigen.

en ik had wel verwacht dat Barros Stoner weer terug voorbij mocht laten, maar daar is het uiteraard nog te vroeg in het seizoen voor.

Hayden en Edwards doen het idd erg slecht, kan er niks beters van maken.

dat van Hayden en Pedrosa over die Honda is gewoon Bullshit. dat ding is niet gemaakt voor 1 persoon, pure onzin. het is altijd al zo geweest dat Honda een machine maakt die zij goed vinden en dan moet er maar iemand kampioen op worden. of dat nou Hayden, Pedrosa of Melandri is, dat boeit Honda echt niks. Hun enige doel is Kampioen worden zowel bij de constructeurs als de teams en uiteraard de rijders.

net als toendertijd met Barros/Biaggi en Hayden op de fabrieksmotoren en van wie kwam ut, juist, Gibernau, op de zogenaamde niet fabrieksmotor, met wel goed materiaal uiteraard.

Altijd maar dat gedoe dat Pedrosa moet winnen, Hij is de man, blablabla, alsof niemand anders het kan. we hebben al gezien dat Melandri en Elias het ook zouden kunnen op de Honda. alleen is de Honda zelf niet goed genoeg en dat weten ze nu zelf ook, ze hadden verwacht dat de 800cc een machine moest zijn die voornamelijk goed te besturen moest zijn en minder op de vermogens kon worden gelet. nu die dus ook verre van ideaal stuurt, vertrouwen in de voorkant is bij niemand geweldig, hebben ze een fout gemaakt, die ze inmiddels al lang en breed hebben toegegeven. Hayden kan gewoon niet overweg met het `weinige` vermogen van de honda omdat hij uit de dirttrack komt waar driften heel normaal is en de 800´s vragen om een fijnere rijstijl en harder de bochten door draaien. met de 1000´s was het vol de bocht in, remmen, en weer vol de bocht uit. nu is dat dus anders.

Komend weekend: Barcelona:W
weer een vol weekend motogp kijken

Wie denken jullie dat het wordt dit weekend?

Persoonlijk denk ik dat Rossi goede kans maakt( 6x achter elkaar daar gewonnen meen ik), Stoner en pedrosa vanwege dat het z'n thuisbaan is.