MotoGP Seizoen 2007 #2

jepperz....

Jammer van Capirossi & vermeulen... Denk niet dat ik ga kijken om 7 uur.. denk dat ik de wedstrijd om 14:00 uur pak..

Mischien ga ik wel stappen, en kijk ik die-hard de 700 uur wedsrijd :P

Techniek van tegenwoordig heh :D Zal wel een automatisch kettingspanner opzitten ofzo 8P

Als je weet dat een appie voor het rijden ongeveer een kwartier staat te calibreren met een dikke computer in zijn hol ;) ziek spul iig.

Mooi gevecht voorin met Stoner en Rossi, alleen jammer dat Rossi te laat remde en wijd moest en zo plaats 1 zoiezo op z'n buik kon schrijven.

klote race. oersaai.

wordt er een beetje misselijk van dat die Ducati zo snel is.
De japanse fabrikanten mogen hard aan het werk gaan om eens wat meer topsnelheid te krijgen. dan wordt Ducati weer op hun plaats teruggezet.
Rossi was in het bochtige gedeelte namelijk veel sneller dan Stoner.

Zoals je zag, lag het verschil voornamelijk in de toerentallen.. Als de japanners de toerenbegrenzer even 500 toeren hoger leggen, en daarbij dezelfde vermogensafgifte kunnen doortrekken, is de Ducati helemaal niets meer...

Wel ziek.. Ducati's die 18500 toeren draaien @ rechte einde :D

dan wordt Ducati weer op hun plaats teruggezet.
Rossi was in het bochtige gedeelte namelijk veel sneller dan Stoner.

De rechte stukken tellen net zoveel als bochten. En zoveel sneller als de ducati is op de rechte stuk tov de rest, zoveel sneller is rossi niet in de bochten...:X En zoveel sneller was Rossi niet in het bochtenwerk. Ducati heeft het gewoon beter voor elkaar (samen met Bridgestone)

Hayden & Edwards ook lekker resultaat btw.

Beetje jammer dat jullie het zo vertellen dat het komt omdat de rest loopt te kloten, ducati daarom nu wat wint. Ze zijn vanaf de instap in Motogp gewoon goed bezig geweest..het lijkt nu te werken. Door te zeggen dat de concurrente ff dit of ff dat moet doen, en dat Ducati dan wel even geowned word oid......zeg je eigenlijk dat die concurrent van Ducati maar prutsers zijn....dat ze nu nog de boel niet voor elkaar hebben. Jammer is dat.

Ik vind het wel knap, ducati komt weer ff in de motoGP kijken, en die lachen gelijk weer hun lul uit hun broek :D Geweldig toch? De duc van Stoner heb ik trouwens @ einde rechte stuk 19.200 zien draaien, aardig gek dacht ik zo!

Oja..tinne...Rossi was toch echt wel veel sneller in de bochten dan Stoner, als je ziet dat Stoner elk recht stuk 20 meter pakte op Rossi, en hij 2 bochten verder weer in ze achterkant zat. Aardig respect daarvoor dan. En dit zeg ik echt niet alleen omdat ik Rossi-dan ben. Iemand trouwens nog het driftwerk van Pedrosa gezien...omg...wat ging die gast ff helemaal los in de bochten zeg, ook echt geweldig gereden dat ventje!

Ducati heeft nu eenmaal het voordeel van die desmotronic (of hoe je het ook spelt).
Vind ducati nog steeds het meest gepassioneerde team. Ik kan nog altijd nagenieten van die laatste race vorig seizoen: Bayliss die ff Gibernau komt vervangen en op z'n sokken die race wint :D

Back