NeoGeniX Husqvarna SM450R 5 October 2008 #63 Pretty boring race behalve dan de battle om de 4e plaats... Je kan goed zien dat kallio veel offroad en ijsrace ervaring heeft
Pretty boring race behalve dan de battle om de 4e plaats... Je kan goed zien dat kallio veel offroad en ijsrace ervaring heeft
pimS Dajumn! 5 October 2008 #65 heb je nog gp gekeken vanmorgen dennis? Ik net ff op eurosport, von t wel een mooi gevecht om de 4e plaats, en rossi die gewoon ff naar 2 reed
heb je nog gp gekeken vanmorgen dennis? Ik net ff op eurosport, von t wel een mooi gevecht om de 4e plaats, en rossi die gewoon ff naar 2 reed
localhost ZX6R 5 October 2008 #66 Vanmorgen ben ik die hard gaan slapen. Zag 't net ook ja, maar vond de superbike en supersport toch vetter En dat was tegelijk :X
Vanmorgen ben ik die hard gaan slapen. Zag 't net ook ja, maar vond de superbike en supersport toch vetter En dat was tegelijk :X
pimS Dajumn! 5 October 2008 #67 was pas om half 5 wakker, en dan nog dankzij mn ma:+ maar mooi op tijd voor de Gp
Jaspah Nu ook een GC slet.. 5 October 2008 #68 Godver superbike gemist!! Komt barry een keer @ podium... mis ik het 8P KUTZOOI!!!
NeoGeniX Husqvarna SM450R 5 October 2008 #69 je kan de races gratis zien op www.worldsbk.com Die supersport race is zeker het kijken waard..
S.Wokkel www.tussenhaakjes.nl 6 October 2008 #74 die supersport race was idd wel goed tof om te kijken!
Jaspah Nu ook een GC slet.. 6 October 2008 #75 Ik kan de supersport niet vinden @ die link hierboven... Help anyone ? O-)
Jaspah Nu ook een GC slet.. 6 October 2008 #77 Mja, ik zie Race 1, Race 2 van de superbike... dan nog superpole en 2ND timed. Waar zie jij Supersport ?
Mja, ik zie Race 1, Race 2 van de superbike... dan nog superpole en 2ND timed. Waar zie jij Supersport ?