Dat verslag had ik ook gelezen ja, echt tof om te zien.
220 a 230 pk idd, zoiets. Aardig gek iig.
Volgens mij is de nieuwe blade niet zoveel sterker dan de oude toch ? Maar vooral veel lichter en wendbaarder.
Zoiets kan ik me dus niet voorstellen. Heb laatst op een R6 gereden en volle gas accelereerde dat ding zo hard dat mn hersenen de acceleratie niet eens konden bijhouden. :X Autowheelie bij 140+ in de 2de versnelling is echt eng :X
ik bedoel dus dat het voorwiel los komt van de grond...en dat is dus echt eng voor een rookie . Na de 13-14k voelde ik dat die echt begon te zweven hoor :X
Kan ook mij liggen
ik bedoel dus dat het voorwiel los komt van de grond...en dat is dus echt eng voor een rookie . Na de 13-14k voelde ik dat die echt begon te zweven hoor :X
Kan ook mij liggen
pfff word zaterdag nacht/zondag ochtend vroeg voor de buis zitten! 125cc begint om 3:45!
Pedrosa is zo te zien aardig snel aan het rond gaan, eindelijk is die weer terug op ze oude snelheid. Coureurs klagen wel over de grip lees ik al, hopen op een mooie race in de Moto GP, de 125 en 250cc staan altijd wel gerant voor mooie races
single tyre rule is nu bevestigd.
het idiote nieuwtje is nu in de wereld dat de 5 Ducati's, Kawasaki, Suzuki en Honda Gresini in gesprek zijn met michelin. de teambaas van Ducati, Livio Suppo, heeft gezegt dat er niet te winnen is van Rossi met gelijke banden.
domme onzin imo. Stoner heeft al vaak genoeg laten zien dat hij meester was op de baan, zie Assen, Donnington, Sachsenring enz..