This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

MotoGP en SBK seizoen 2008 & 2009 (2)

Dat verslag had ik ook gelezen ja, echt tof om te zien.

220 a 230 pk idd, zoiets. Aardig gek iig.
Volgens mij is de nieuwe blade niet zoveel sterker dan de oude toch ? Maar vooral veel lichter en wendbaarder.
 
Zoiets kan ik me dus niet voorstellen. Heb laatst op een R6 gereden en volle gas accelereerde dat ding zo hard dat mn hersenen de acceleratie niet eens konden bijhouden. :X Autowheelie bij 140+ in de 2de versnelling is echt eng :X

Maar wel kicke natuurlijk
 
ik bedoel dus dat het voorwiel los komt van de grond...en dat is dus echt eng voor een rookie . Na de 13-14k voelde ik dat die echt begon te zweven hoor :X
Kan ook mij liggen
 
Weet je zeker dat je niet op een r1 zat?



Zonder al die electronica zijn die 230pk's echt niet te berijden dacht ik zo.
 
230 pk lijkt me wat erg veel.

als ze de startopstelling altijd laten zien bij de SBK staat altijd 215 pk ongeveer, net als op de site van Ten Kate,

Max. Power Output 130.7kW/12,000min-1 (95/1/EC) (crankshaft) >215Hp rear wheel

alstare suzuki zegt: Power 210 hp @ 13,000 rpm

nja zo kan ik nog wel ff doorgaan
 
De regels zijn inmiddels ook wat anders geworden, ze mogen iig minder aan het blok veranderen nu, vroeger mocht er veel meer.
 
pfff word zaterdag nacht/zondag ochtend vroeg voor de buis zitten! 125cc begint om 3:45!

Pedrosa is zo te zien aardig snel aan het rond gaan, eindelijk is die weer terug op ze oude snelheid. Coureurs klagen wel over de grip lees ik al, hopen op een mooie race in de Moto GP, de 125 en 250cc staan altijd wel gerant voor mooie races
 
helaas saaie race

single tyre rule is nu bevestigd.
het idiote nieuwtje is nu in de wereld dat de 5 Ducati's, Kawasaki, Suzuki en Honda Gresini in gesprek zijn met michelin. de teambaas van Ducati, Livio Suppo, heeft gezegt dat er niet te winnen is van Rossi met gelijke banden.

domme onzin imo. Stoner heeft al vaak genoeg laten zien dat hij meester was op de baan, zie Assen, Donnington, Sachsenring enz..
 
Pedrosa en Lorenzo hebben dat ook al bewezen, al moet er dan wel gezegt worden dat dat eerder in het seizoen was en op michelins, maar goed.