Most Wanted Sprinters : NX 2F4R Zip

John G
We hebben geen weegschaal, maar je merkt het wel als je het kale frame optilt nadat de gaatjes geboord waren. Maar ik heb het niet overdreven gedaan omdat er ook wel wat stevigheid in mag blijven zitten.

Plantje
Stefan wilt eerst zo met deze voorvork rijden, kijken hoe dat rijd etc. En dan ziet die wel of die ook aan de duo gaat. En heel misschien wisselen we wel van voorvork, aangezien voor mij het een voordeel kan zijn (meer gewicht voorop). Aangezien ik geen moer weeg en moeilijk gewicht tegen kan zetten.

Maar dat zien we allemaal wel als ze rijden :).

Ja dat stevigheid verhaal vond ik ook wel erg belangrijk... vandaar dat ik nog geen gaten kaas frame heb... mischien dat ik het nog wel doe maar heb geen zin in al dat boren :X

Ter informatie, onze arme Dennis is vorige week overleden aan hongerverschijnselen MWSér geven slaafjes namelijk geen eten :p

John G
Als ik jou was zou ik daar nog even naar kijken idd, maar met een goeie boor is het zo gedaan. Maar het valt mij igg op dat niemand naar stevigheid kijkt en alleen snel, ben benieuwd welk frame gaat knakken straks :P.

Stefan
Haha, jah en alles wat Dennis had geboord heb ik later weer weg geslepen :P.

SpeezKeesz
Wanneer kom jij dan met een 'goeie' update slet en niet half :P.

Kees
Whahaha die arme dennis :P, kleine sletjes krijgen gelukkig wel te eten :*.

Ik wil er verder geen discussie van maken. Maar een scooter frame trekt niet snel krom, alleen als je echt tot het uiterste gaat.

Van de rest, nette Zipjes en veel succes verder!

steppies heb ik al weggehaald.... scheelde weer 300gr

Heb toch ook wel ff wat gaten geboord in zadel (binnenkant) en buddy bakje....

Soms heb je wel goede ideen jordy :*

Last edited:
Vasco
Ik idd ook niet :), maar me in me Beta frame zit zelfs een kleine slag...
Is dit topic niet voorbedoeld, kan wel een topic voor gemaakt worden. Maar is niet nodig want ik vind dat boren ook opzich niet zo nodig. Hard gaat het toch wel.

John G
Haha goed heh ;).

Ik wil er verder geen discussie van maken. Maar een scooter frame trekt niet snel krom, alleen als je echt tot het uiterste gaat.

Van de rest, nette Zipjes en veel succes verder!

Klopt, er kan opzich heel veel uit en van het frame af.
ons frame is zowat niets meer van over :P

kunne nog wel wat grotere gaatjes:W:D....en een zwabberende scooter maakt het sprinten natuurlijk wel weer wat spannender:+:D

ziet der vers uit jordy we spreken ons nog en doen komend seizoen wels een sprintje

Frames zijn net weer helemaal strak, ga het niet nog een keer spuiten en boren etc.
Lekker intressant...

Ik wil nog wel als eindjaars stunt rondje Almere kunnen rijden en over de hogering :*.
We zullen vast wel een keer naast elkaar staan volgend seizoen.

STFU jij MooiiBoii :*.

Misschien dit weekend weer een update! Als het vrijdag mee zit een hele leuke voor mij.
En als ik het niet vergeet dan van beiden Zipjes.

Back