This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Most Wanted Sprinters : NX 2F4R Zip

Jordi
Kreeg er laatst 1 aangeboden, €75,-
Vond ik het niet waard, maar wat voor één had Dennis dan precies?

Zelfde als ons, is ook van zip. maar dan un appart model. de fastrider dacht ik
vraag maar op msn aan me, heb er wel een goede foto van.

hahaha lekker koppie stefan op die foto

had al goeie reacties gehad datje langsgeweest was @ 2tires..
van mensen die aan het kwijlen waren haha

wanneer je weer een keer onverwachts langskomt met zipjes
zeg het me dan ff..

ps. was laatst nog bij je huis stefan
maar je was werke..
carlo was dr ook, kwam met speed zipje langs die ik vorrigweekend opgehaald heb met een vriend..

maargoed zie jullie welweer

tjow..

Mijn Carburateur werkte dus voor geen meter en dus maar een nieuwe bestelt.
Dit is de Stage 6 R/T Black edition geworden. Mijn eerste mening was dat het er zeer goed uitzag en netjes afgewerkt.

Na wat afstel werk aan de vlotter aangezien die overbleef lopen doet die het uiteindelijk beter dan me oude en gelijkmatiger.

Aangezien me vriendin (Jane Feddema) het eigenlijk ook wel leuk en kicken leek wou ze toch ook wel rijden. Dus ingeschreven en gekeurd bij de Dokter en dan hebben we nr #49 in SuperSpecial klasse staan. Jane in de race outfit...

Aangezien de Zip het nog niet lekker deed op Meppel was er ook helaas geen tijd om te oefenen. Ik zelf had er ook nog nooit opgereden dus dat was ook een reden dat Jane niet heeft gereden toen. Nadat de carb binnen was het het weer / tijd het toelate zijn we wezen oefenen. Met als gevolg wel leuke plaatjes.

Ze heeft totaal 2,5 uur achter elkaar lopen knallen, meteen een goeie test voor de cilinder.
Alles ging perfect en met een buiten temperatuur van 30+ bleef de cilinder toch 61 graden.

Al met al dus tevreden en trots op me vriendin, aangezien ze nog nooit op een scooter gereden heeft. Komende meeting (MWS Weekend meeting 24/25) Zal er worden geoefend met ons eigen start systeem.

Eerste post aangepast met update van Meppel / 2Tires dagje bij beiden projecten.

Gr,

Jordy.

Most Wanted Girlfriend dan toch ?
Kheb altijd het idee dat meiden het niet kunnen houden zo'n ding, maar hij is natuurlijk verlengd. Mooie rijdster erbij =)

Most Wanted Girlfriend dan toch ?
Kheb altijd het idee dat meiden het niet kunnen houden zo'n ding, maar hij is natuurlijk verlengd. Mooie rijdster erbij =)

Kunnen ze makkelijk houden hoor als je maar iemand met verstand hebt.
Mijn GF knald ook geregeld op mijn zip en dat gaat ook altijd goed

Nette zipjes manne!

Waarom heeft die van mij nou weer een hekel aan snelle fietsen?!

Goed geregeld ... en leuke plaatjes

Wesley
Wat jij wilt pik

Anne
Ze weet heel goed waar ze mee bezig is, denk dat wel scheelt.
Niet dat ze meteen onbewust op het gas gaat...
En we waren eerst rustig begonnen met mij achterop.

Gideon
Bedankt man

Cor vandijk
Ze heeft wat meer aanhangsel dan mij hangen zeg maar , Jane is 8kg meer dan mij.

Titus
Dat heb ik nadrukkelijk erdoor proberen te krijgen.
Ze heeft het juiste puntje op het zadel al gevonden zodat er geen wheelspin of wheelie ontstaat. Heb wel een x aantal filmpjes, het is alleen quicktime weet niet of mensen het echt gaan downloaden...
Ze heeft ook al volgas weg kunnen rijden, alleen niet kunnen filmen.

Ze staat ook ingeschreven op het forum, zal wel zeggen dat ze ook op het forum moet.
Ze zit alleen nooit achter de pc .

waarom rijd je niet zelf?
ik vind het wel vet hoor dat je gf rijd
maar zo is de lol er ook vanaf zou ik zeggen.. en ook als je zelf lichter bent....

Waar doe ik het sprinten nog voor?

Voor de lol en fun die er onderling de groep is, dus ik vindt het voor me zelf leuker dat me gf ook rijdt.
Wat is er voor jou de lol aan dan?
Ik vindt het opbouwen en het aanpassen etc veel leuker dan het berijden ervan.
Een kick krijg ik er toch niet meer van, ook niet met NX. Dus dat soort fun valt zo ie zo al af.

We gaan er gewoon samen op rijden om en om en we hebben meerdere sprinters tot onze beschikking.
En wie weet tegen die tijd dat er iets komt, dat zien jullie dan vanzelf wel.
Dat houden we nog even voor ons zelf .

waarom rijd je niet zelf?
ik vind het wel vet hoor dat je gf rijd
maar zo is de lol er ook vanaf zou ik zeggen.. en ook als je zelf lichter bent....

Gast, geloof me, het is een jongens droom (lees über kick) die uitkomt als je GF op je sprinter rijd, en al helemaal sbo :W Althans ik deel het met Jordy en anderen denk ik ook wel

Inderdaad om de fun Hier ook. Ik doe het ook voor me eigen tijden, en ieder zijn ding toch? Heb veel zin in het weekend Jordy, lekker knallen met z'n allen!

Quicktime filmpje uploaden en YouTube en ons laten genieten ? :W