Most Wanted Sprinters : NX 2F4R Zip

stefbuit02.jpg

Ligt het aan de foto wat ik hier zie? :rolleyes:

Naja.. niet zo mierenneuken bojt :X :P

Verder... als je met 14 delen a/f ratio zit te branden, vind ik het opzich ook nog wel een groot risico dat je neemt... ik had hem graag iets rijker gezet :X

Met liefde zelfs :P

Jordi
Thnx Jordi, dat vond ik zelf ook.
Nog steeds tegenvallend "resultaat"?

Bojt
Sinasappelhuidje? Daar doel je denk ik op...
Op de foto zie je het idd. In het echt zie je alleen een geile lak.
Dat dachten we eerst ook al meteen aan, ook bij de foto's van Maik in de cabine.

Marco stuurde me net een sms met dat ATM de wand vergoed.
Hopelijk verstuurde ze morgen de cilinder. Dus ik zie het wel.

Ik hoor van iedereen weer andere verhalen.

Als het nog een keer gebeurd is het de 3e keer, eerst vergoeding bij ATM.
Zo niet dan powerseal maar laten doen.

Gebeurd het dan nog een keer, dan kap ik ermee.
3 keer is echt scheepsrecht, heb er nu al niet echt veel zin meer in.
Zoveel werk en tijd, vrije dagen er zelfs voor opgenomen. Dan heeft dat klote ding de straat nog niet eens gezien.

naja ik had t gewoon wel geweten, als na de eerste atm wand die er uit kwam...

ik hoop voor je dat deze wand toch blijft zitten! Zulke tegenslagen zijn natuurlijk nooit leuk... :(

Kan zijn dat ik eroverheen gelezen heb, maar ben ja de 13e in Meppel aanwezig?

Ik heb ook een atm wand erin en daar is gewoon niks mis mee. Ik had zelfs meer vermogen met de atm wand. Powerseal heeft kwalitatief een hele goede hechting alleen duurt het altijd een tijdje voordat het vermogen er weer inzit, plus dat de maatgeving vaak niet klopt.

De hecting gaat t juist om IMO.

Voor de maatvoering kan je de cil zelf nog wel onderhanden nemen; honen, boren.

maargoed, succes dr mee verder.

Nette zipjes maar ik vind ze heel sterk lijken op de combinatie van felemele's zip. Zo die afgedraaide velgrand, blauw en zwart effect. Lijkt me maar redelijk copy => paste....

Last edited:
Hey Jordy,

Hele strakke zip hoor
En de kappen zien er gewoon vet en strak uit hoor.
En wat betreft je Cilinder kan ik je gedachtengang heel erg goed voorstellen, het zal mij net zo gaan hoor.

Iniedergeval heel erg veel succes met alles en vooral met de cilinder

Succes man!!

Wat wil je daar mee zeggen? Ook hij was niet de eerste.

Beetje kinderachtig

wil er niet echt iets mee zeggen maar ik vind het jammer :p

Ik zag gewoon de foto's en ik moest meteen aan m'n maat zn zip denken daarom misschien dat ik het een beetje aanval :D

ik weet niet of het gekopieerd is maar ik weet dat jordy wel bruist van originaliteit en nu ontbreekt het precies een beetje :)

maar ik zeg niet dat hij niet mooi is ofzo, integendeel. Zeer mooi en zeker die carbon vind ik zeer net !

en nu houdt ik er over op :p topic moet niet om zeep :D

totaal niet dezelfde kleur :X:X.. mja

Echt vette zipjes!! super clean en super afgewerkt!

zie t allemaal wel knalle @ meeting!

Nette zipjes maar ik vind ze heel sterk lijken op de combinatie van felemele's zip. Zo die afgedraaide velgrand, blauw en zwart effect. Lijkt me maar redelijk copy => paste....

*fotos*

is dat de subaru 2008 lak, lijkt me sterk, die van jordy en steef wel geloof ik, dus is niet het zelfde.. en ja wat is nog orgineel tegenwoordig :L

Jor en steef zippies staan er echt te vet bij!!

Er zijn ook gewoon nieuwe scooters tekoop die blauw met zwart zijn.... Ga je die hier dan ook mee vergelijken??

Edit:

Ontipic: wist toen ik de foto's zag van maikel niet wat ik moest verwachten van het blauw met carbon, toch vind ik het een nette uitstraling hebben, ze springen niet zo in het oog als de beta en de slider, maar toch gewoon nette scooters.

En natuurlijk altijd klote van je wand jordy, sterkte ermee!!

Last edited:
Back