This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Most Wanted Sprinters : NX 2F4R Zip

Gatverdamme :* :*

Steef ziet er gelikt uit !! Kon hem binnenkort uiteraad bezichtigen :+

Tis trouwens een Subaru kleur.. nu weet ik in ieder geval hoe me rox ook word dadelijk :~:~:~

aha jij ook aan het blauw

ziet er netjes uit mannen ik zal het bij geel zien

Een"carbonne moterkap bij een impreza vind ik lelijk,
maar jullie zipjes zo met die carbonnen detials is echt mega :kwijl:

ziet er erg mooi uit!
is het niet een idee om het ontstekingskapje zwart of carbon te maken of weg te halen?
waarvoor dient dat grote gat in je binnenkap trouwens

edit; hij is echt mooi!
nu nog naast elkaar die dingen en foto maken

Iedereen bedankt voor de reacties .

Anne
We zijn zo ie zo nog niet klaar, na Meppel nog wat dingen toevoegen voor de looks en netheid. Zoals je weet was ik nog op zoek naar een spatbord. En even kijken wat we nog kunnen doen .

Stefan heeft vanavond die mijnes deels in elkaar gezet, Zaterdag goed in elkaar zetten hopen op een zonnetje en dan foto's naast elkaar .

Gr,

Jordy

Dat wordt meer foto's maken van vette zipp0rs bij de sprint ipv. sprinten*D

Ziet er super netjes uit, ik bewonder m wel ff @ Meppel:#

Kan aan de foto's liggen maar ik had toch een spectaculairder geheel verwacht. Strakke zip, maar vind het toch tegenvallen. Ik had er meer van verwacht.

Zal hem eens in het echt komen bewonderen, denk dat het dan veeel beter uit de hoek komt.

k vind het geheel ook beetje "tegenvallen" het blijven serieus strakke zipjes,, maar de kleur had ik anders verwacht. dit is ook geheel smaak natuurlijk maar bijvoorbeeld oranje met carbon vind ik super tof.

ik kom ze sowieso ff bekijken op meppel want netjes zijn ze zeker:W

Bojt en Jordi, bedankt voor jullie reacties. Mening geven is altijd goed. Ik vind de kleur namelijk wel mooi en ik ben tevreden met het eindresultaat, zeer tevreden zelfs.

onderbouw anders je mening, met wat er in jouw ogen het geheel vind tegen vindt vallen?
Kwestie van smaak houd je altijd. Dat is ook bij mijn Beta, de één vind het vet. De andere gewoon echt lelijk vanwege kleuren en vormen etc.

Gr,

Jordy

Ik vind deze zipjes erg netjes, en misschien bedoelen de bovenstaande mensen dat ze het 'uitbundiger' hadden gedacht.
Ik vind het zelf een erg mooie combi, niet zo'n kermis ding met toeters en bellen. Gewoon rustige kleren, erg netjes!

Hijs echt heel nice geworden. Ook precies genoeg open ruimte in je kappen overal vind ik zelf. Gewoon Nice dus

hmm dit lijkt wel heel erg hard op mijn kleurtje maar het is en blijft een vette kleur

Veel succes nog op meppel etc !

MVG FeleMele