This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Most Wanted Sprinters : NX 2F4R Zip

ziet er netjes uit man!
ga je t nog redden voor meppel jordy met je cilinder voor meppel?
sorry als ik er overheen heb gelezen..
groetjes

Oscar.
Waar haal je dat vandaan? Anders had ik Maikel me Beta kappen ook niet laten spuiten...

Maik
Super man! Zie je morgen .

Pepijn.
Met Goud vind ik zelf wat minder mooi...
En aangezien we nu zelf Dealer zijn van Carbon folie technieken etc gaat het een stuk makkelijker .

Maikel BTB
Dit is Subaru 07', bij Stefan zat eerst Audi RS6 blauw op geloof ik.

Mookertje
Neeh je hebt er niet overheen gelezen, had het hier ook nog niet neergezet...
Maar nu dus voor de 2e keer de wand eruit. Mjah balen uiteraard.
Marco ging het meteen met ATM regelen... Hopelijk voor Meppel cilinder terug.

De rest thnx voor de reacties.

denk dat die wand garantie is ? en ander naar powerseal opsturen onder spoed.is hij binnen 3 dagen klaar.heb je wel je zuiger speling nagemeten ? goed laten indraaien 4 x 15 min ? verder ziet alles er vers uit.

denk dat die wand garantie is ? en ander naar powerseal opsturen onder spoed.is hij binnen 3 dagen klaar.heb je wel je zuiger speling nagemeten ? goed laten indraaien 4 x 15 min ? verder ziet alles er vers uit.

Heb liever dat ze hem 2 weken hebben liggen en goed doen ivm 3 dagen en kut.
Marco heeft alles nagemeten en nabewerkt, hij was nog 4 uur bezig met de cilinder toen die terug kwam.

En ik ging verder met de zip toen ik bij hem was vorige week vrijdag.
Na 8 á 10 runs was die al genaaid. ook gewoon goed warm laten draaien etc.
De wand heeft geen goeie hechting gehad, je krapt de wand zo weg bij de uitlaatpoort en in het midden van de poort is de wand gaan scheuren. Zat een barst in.

Als ik Meppel niet kan rijden, mjah jammer dan.
Rijd toch voor de fun mee, ga me een beetje druk maken dat ik niet kan rijden voor het NK.

Ik vind het knap dat je 4 uur bezig kan zijn met de cilinder als ie terug is van de sealer

komt wel goed, succes

Dat is uiteraard niet de precies gemeten tijd...
Waren ook klanten tussendoor aanwezig etc.

En was er nog het één en ander aangepast.

idd, 4 uur bezig met een cilinder, zegt wel wat over de afwerking van ATM denk? of zit ik ernaast, dat kan natuurlijk ook...

Ik dacht dat je de kapjes ook nog een beetje zou bewerken met polyester?

Dat verklaart een hoop

Atm is niks mee, zaken zoals zuigerspeling klopte bij mij altijd exact, wat ik bij andere sealers wel anders heb meegemaakt

Don
Zijn ze ook?
Min achterkap is dicht en waar de reflectors normaal zitten weg gehaald. En egaal gemaakt.
Verder zijn alle kappen strak. Zoals SP uit de voorkap en beenkappen / accu kapje etc egaal.

Tommy
:*

Don
Zijn ze ook?
Min achterkap is dicht en waar de reflectors normaal zitten weg gehaald. En egaal gemaakt.
Verder zijn alle kappen strak. Zoals SP uit de voorkap en beenkappen / accu kapje etc egaal.
True, maar ik dacht dat je bezig was met een underseat?

Don.
Klopt maar werd niet zoals we wouden dus eraf gehaald en weg gegooid .

De rest thnx voor de reacties .