Most Wanted Sprinters: MHR Area

Status
Not open for further replies.
@VST: hmmm...ik zal kijken wat idd het beste, omdat je bougie nogal vaak eruit gaat...in ieder geval bedankt voor het advies;)

@Furious Beta: Ja, vraag me niet hoe, wat een geklooi, eerste vl. pakking, dan kartonnetje, dan weer vl. pakking, en dan erin hangen:D

@Sonic Tuning: Ik vroeg me inderdaad al af of het vaker voor kwam, ik zal je laten weten wat ik uiteindelijk eraan laat doen, misschien wordt het wel een nieuwe binnenkop...(in het ergste geval) :)
 
Heey

ff een klein dingetje tussendoor:) Ik heb op advies van een vriend van me(Raymen NHO) met een bougie een deel van me binnenkop kunnen reviseren, binnenkort ga ik nog even verder, en hoop dan dat ie weer netjes als nieuw is, ik hoop dit weekend dan te kunne knalle :W

Groeten Dennis
 
FF tussedoor: Binnenkop is gefixt, thnx Raymen daarvoor, blok wordt nu klaargemaakt, binnenkort eens kijke of er leven in zit:W
 
zooooooo eindelijk geknald met dat ding, wat een geluid, de buurtjes zulle er niet blij mee zijn:D maar dat boeit ons geen flikker

mzl stephan
 
@stephan: Ja hij liep zeker lekker, ik zal binnenkort ff updaten als ik weer ff tijd heb!:D

@ Marty: Ja, ik had het goed gedaan, Ramon had nog gekeken, ik had niks geknipt, maar gewoon precies goed gedaan:)

@Ceess Jan: Frikandel, Hij blijft Sittuh!!

@Tommy: Neej nog niet momenteel, wel nog veel plannen maar nog geen keuze kunnen maken, het komt goed!:)
 
@ CJ: Ja, zeg het maar, zaterdag/zondag geen enkel probleem:W

@Marty: WAFFEL!!!

Vrijdag/Zaterdag even foto's/film maken van me scooter, hij rijdt inmiddels!
 
UPDATE 6

11 November 2006

Het is alweer een tijdje geleden dat ik mijn projectpage heb ge-update, maar bij deze dus.
Met hulp van Ramon –Raymen- is de Area inmiddels rijdend en knalt superhard!! Genoeg gepraat, Foto’s:

Ramon Helpt met het opbouwen van de Area:
project1ta7.jpg


Ik had voor de voorkant in elkaar gezet:

project2sb2.jpg


----------------------------------------------------------------------

Ik ben totaal geen fan van sportstuurtjes en dergelijke, en op een area51 al helemaal niet,
dus heb ik besloten om met een standaard stuur te blijven rijden, Killswitch mooi erin weggewerkt en een stukje kap weggehaald zodat de Domino snelgasset ook goed zit:

project3ig3.jpg


Zoals je kan zien ook nog een Stage toeren/temperatuurmeter erop gezet.

----------------------------------------------------------------------

Nu het motorische deel, me blok was met Ramon mee, konden alle Chicks erop kwijlen:p, me Setup is niet veel veranderd;

setupfe3.jpg


Foto's van de meeste delen, beginnend met de 28mm Keihin Carburateur:

project4sd2.jpg


De Malossi MHR Team 2005:

project5qh8.jpg


De Binnenrotor ontsteking en de nieuwe vloeistofpomp die ik van -Raymen- heb:

project6py9.jpg


De Krachtbron, de 7-Poorter:

project7kg0.jpg


----------------------------------------------------------------------

Daarbij was ik altijd te spreken over de manier waarop [5th]Patrick zijn Buddy had ingericht, dat moest ik dus ook:

project8iu0.jpg


Het schakelaartje rechtsboven is voor de waterpomp, de CDI hangt netjes recht, door de op maat gezaagde busjes:p

----------------------------------------------------------------------

Ten slotte, na een middagje bezig te zijn geweest, heeft -Raymen- de Area aangekickt, toen stond de Area er zo bij:

project9ta2.jpg


Zoals je ziet zit me underseat er nog niet op, omdat deze nog niet af is, ik heb hier mooie plannen mee, dus nog even geduld.

De volgende dingen gaan nog gebeuren van de winter:

- Velgranden afdraaien
- Kappen spuiten(weet nog niet welke kleur)
- 60mm Kelk afdraaien en polijsten(door [5th Patrick]
- Stalen geperste remleidingen aanschaffen
- Nieuwe Banden (voor nieuwe seizoen)
- MHR vertandingsdeksel aanschaffen

Volgend seizoen ben ik ook te vinden in de SBO Sprintcompetitie met het toepasselijke Startnummer 51!!:W

Oi!
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top