Update 5
Zoals Beloofd, was het tijd voor een Update en jawel de vijfde al weer
Inmiddels is me kelkje van XSH nog steeds niet binnen, maar ondanks dat heb ik niet stil gezeten, inmiddels is de vertanding geperst en is samen met de Top Nardo in het blok gezet:
Meteen de overrange erop gezet met koppeling en koppelingshuis, uiteraard alles MHR.
Ook heb ik een Karttank in me buddy gebouwd, omdat de originele veels te zwaar en te groot is(11,5 liter inhoud) Karttank is 3,5 liter:
CDI en Eprom ook in me Buddy vastgezet met bij de bouten een mooi stukje bus ertussen, zodat me CDI niet schuin tegen me buddywand aan zit:
Ook me Reich electrische waterpomp erop gezet:
1 September ging me OV-kaart in, en ik was vrij dus ik was naar van der Kruijs gegaan om nog wat leuke spullen te halen:
Top Performances carterkap + Stage6 SSP kickstartpedaal:
Ook heb ik nog een Crosshelm aangeschaft, maar daar heb ik geen foto van, en ook nog een micrometer, die me binnenkop tapdraad heeft gesloopt, alhier me binnenkop:
Tapdraad is naar de malle, zie je niet goed op de foto, maar de bougie gaat er niet meer in!!!
[5th]Wouter gaat met een Hailycoil het proberen te maken, maar het is niet zeker of dit lukt...
Je Hoort het nog in Update 6
Verder wil ik Jordy(Furious Beta) en Patrick (motoGP Streetmagic) bedanken voor de hulp met opbouwen!! Bedankt jongens :W
(Deze Update staat ook onderaan de eerste post)