Most Wanted Sprinters: MHR Area

Status
Not open for further replies.
Vet dat je je orginele stuur houd, Oldschool style :W, wanneer gaat ie vlammen denk je?
 
ik vind een recht stuurtje toch wel mooier:D

mja gewoon doen wat je zelf mooi vind uiteraard, ziet er verder al erg netjes uit allemaal:W
 
Denna, ziet er netjes uit man.

Ik moet toch echt een keer naar jou en Stephan langs komen,
of jullie @ almere :).

Oi
 
@ Jordy: Je Bent Welkom, miss komen wij wel jouw kant op!!! :W Lijkt me gezellig, mini meeting toch, zijn toch geen popo's in me Dorpie :p

Ondertussennnnnn!!!!!:

4de Update zie eerste Post
 
Last edited:
Sorry, ik heb een foutje gemaakt 8P

Verder bedankt voor de reacties :D

@Pruttelbakje: ik kijk nog wel even, ik vind dit op zich wel mooi :W
 
Heey Allemaal,

Ik heb al een tijdje geen Update uitgevoerd, er is wel veel gebeurd in de tussentijd, zo zijn er nog veel leuke spullen aangeschaft en zijn er momenteel wat kleine dingen die veel tijd vergen, ik zal binnenkort even een update erop zetten met daarin alle hoogtepunten;)

Tot de volgende Update

Dennis
 
ook al zulke goeie ervaringen met XSH :S
ik heb ook 8 weken moeten wachten voor ze geld terug storten

en ik ken meer mensen met die ervaringen :)

verder nice scoot :)
 
Update 5

Zoals Beloofd, was het tijd voor een Update en jawel de vijfde al weer;)

Inmiddels is me kelkje van XSH nog steeds niet binnen, maar ondanks dat heb ik niet stil gezeten, inmiddels is de vertanding geperst en is samen met de Top Nardo in het blok gezet:

Projectfoto_812_2.JPG


Meteen de overrange erop gezet met koppeling en koppelingshuis, uiteraard alles MHR.

Ook heb ik een Karttank in me buddy gebouwd, omdat de originele veels te zwaar en te groot is(11,5 liter inhoud) Karttank is 3,5 liter:

Projectfoto_808_2.JPG


Projectfoto_813_2.JPG


CDI en Eprom ook in me Buddy vastgezet met bij de bouten een mooi stukje bus ertussen, zodat me CDI niet schuin tegen me buddywand aan zit:

Projectfoto_814_2.JPG


Ook me Reich electrische waterpomp erop gezet:

Projectfoto_815_2.JPG


1 September ging me OV-kaart in, en ik was vrij dus ik was naar van der Kruijs gegaan om nog wat leuke spullen te halen:

Top Performances carterkap + Stage6 SSP kickstartpedaal:

Projectfoto_817_2.JPG


Ook heb ik nog een Crosshelm aangeschaft, maar daar heb ik geen foto van, en ook nog een micrometer, die me binnenkop tapdraad heeft gesloopt, alhier me binnenkop:

Projectfoto_816_2_000.JPG


Tapdraad is naar de malle, zie je niet goed op de foto, maar de bougie gaat er niet meer in!!!:( [5th]Wouter gaat met een Hailycoil het proberen te maken, maar het is niet zeker of dit lukt...

Je Hoort het nog in Update 6

Verder wil ik Jordy(Furious Beta) en Patrick (motoGP Streetmagic) bedanken voor de hulp met opbouwen!! Bedankt jongens :W

(Deze Update staat ook onderaan de eerste post)
 
je kan gewoon een busje erin persen en daar nieuw draad in tappen :)
helicon lijkt me niet fijn aangezien je bougie er aardig vaak uit gaat.
 
ik kan je vertellen je bent niet te enigste die zijn kop ownt met een micrometer.

maatje van me precies het zelfde, binnenkort voor die kop ook even oplossing fixen.

voor de rest zit het er allemaal zeer netjes uit :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top