This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Most Wanted Sprinters: Evo NRG

Status
Not open for further replies.
Gisteren even bij de sponsor geweest. Mijn buren we hebben de cilinder in de draaibank gezet om hem te bewerken.

Voor de draai/frees freaks:


Er zitten wel zwarte veegjes in de cilinder en een klein krasje wat je met je nagel kan voelen boven de uitlaat poort. Niet echt zichtbaar en ook niet met je vingertop te voelen. Ik moet even kijken of ik hem laat poetsen..

Voorkap:
 
Ja aan de voorkap is nog 1 avondje werk

Draaien is wel gelukt! Er is 0.4MM van de voet af 8) Straks even monteren en morgen misschien eventjes starten.
 
Inderdaad! Vandaag een stukje geknalt. Ding is erg fel onderin! Wel is me achterkap gaan scheuren op een ophang puntje ;( maar ga zometeen even polyesteren :W

Morgen banken, resultaat zet ik hier wel neer
 
Echt respect kees jij blijft maar doorgaan met dat ding van jou :# Ik vind het alleen jammer van de gaten in de achterkap, dat verpest het een beetje
 
Restecpa en hulde voor alle tijd die je erin steekt man.. Zit toch veel tijd en geduld in en het is echt een uniek en vet ding ! En de looks lijden er niet onder!
 
Iedereen bedankt voor de reacties! Gaten in de kap vind ik zelf ook even wennen, maar de reden is vanwege de koeling. Na Hengelo krijgt de achterkap weer een nieuwe laag lak door Keta Paintings.

@Pikeheat, jawel die voorvork zal slechts 900 á 1000 gram zijn incl. stuurpen. Het punt is alleen dat ik niet zeker weet of hij wel dit jaar nog af is. Daarom ben ik nu bezig met het maken van een nieuwe stuurpen. Ook wil ik kijken of het niet mogelijk is om de poten van de voorvork uit te boren, volgens mij kunnen de voeten onderop namelijk los, misschien dat jij dat weet?
 
nou banken is goed gegaan 21.5 sae er zat nog wel een paar tiende meer in maar het is al laat, na hengelo meer testen! Wil vasco bedanken voor zijn tijd en adviezen.
 
21.5 tenenkaas das niet verkeerd voor een evo man! heb je meer als mijn speed haha ! maar komt goed met dat ding blijkt maar weer..
 
Vanavond de NRG een beetje gepoetst, koelwater erbij gedaan, carter afgewerkt (was stukje afgebroken), uitlaat ff netjes gemaakt, etc.

Foto:



Nog bedankt voor de reacties Ben erg benieuwd wat het zal doen op Hengelo. Owja hij is dan ook nog 200 gram lichter Er moet alleen op kort termijn echt nog een dikke 2 kg af (voorvork, uitlaat, etc)
 
Status
Not open for further replies.