This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Most Wanted Sprinters: Evo NRG

Status
Not open for further replies.
Wesley, doe aub niet zo grappig ben er echt niet blij mee met al die schade als je er net 400 euro ofzo in gedowen hebt! :X

Maargoed, ik heb zelfs niks behalve een voet die veel pijn doet toch, morgen post ik wel wat foto's en van de week alles proberen te fixen

omg. wat doe je jezelf aan kees
Zelfs niks ernstig ?

Post wel even de terror pics :W :W

Ik hoop dat jezelf een keer kk hard op je smoel gaat en dat wij je recht in je gezicht uit kunnen lachen!

Dit was geen MWS reactie

Komt vast allemaal wel goed kees, sterkte!

Damn wat is er gebeurd kees?:O
Bij mij ging het banken zwaar kut,je achterstaaf is wel af (K)
Wat is er gebeurd?:|

Beetje jammer Kees. Maar je doet er niks aan, gelukkig heb je zelf bijna niks en is een scooter altijd weer op te knappen. Het is en blijft klote, maar komt vast weer goed

Ik hoop dat jezelf een keer kk hard op je smoel gaat en dat wij je recht in je gezicht uit kunnen lachen!

Dit was geen MWS reactie

Komt vast allemaal wel goed kees, sterkte!

Lacht hij hem uit dan?
Hij vraagt enkel naar de schade,
maare ongelukje gebeurd? zou zonde zijn. :X

damn zonde man!

vond het echt een van de vettere sprinthokken die er nu rondrijden,

strak met kappen en toch licht!

echt jammer,,

succes met de wederopbouw, en hoop je toch op zoetermeer ff te meeten

groet

Nou goed sommige weten het al maaer hier een kort 'verslag'

Wat is er gebeurd ?
De bedoeling was om test te gaan rijden op een doodlopende afgelegen weg. Eerst de weg een beetje opgeveegt ivm wheelspin.

Toen ik wou gaan testen pakte de machine niet lekker aan omdat hij nog niet warm was, dus ik ging rijden en toen ik terug reed maakte ik een beetje te enthouiast snelheid en onderschatte ik de 'flauwe' bocht die in de weg zat, dus ik werd naar de zeikant gedrukt door de scooter en kon niet echt platter gaan waardoor ik in de berm kwam, en deze aardig slecht was waardoor ik de scooter niet kon houden en ging glijden.

Wat is de schade?
Aan mijzelf: Ik dacht eerst dat er niks aan de hand was, maar nu heb ik toch aardig pijn aan mijn voet, ik hoop niet dat hij gekneust of gebroken is ofzo, me grote teen is wel dikker en best rood :X

Aan de scooter, mag ik opzich van geluk spreken. Omdat ik door het gras heen gleed en scooter niet op het asfvalt is gekomen zijn er geen krassen opgekomen, dus de lak is nog helemaal in takt! (klein krasje op het voorspatbord en onderste gedeelte van de achterkap (niet echt zichtbaar)

Echter zijn wel alle ophanging punten van de voorkap afgebroken, maar dit ga ik terug polyesteren. De binnenkap is ook finaal in stukken gegaan maar opzich is dit niet erg omdat ik al een nieuwe had besteld en deze waarschijnlijk maandag/dinsdag binnenkomt.

Door de klap is de achterkap wel gaan scheuren op 2 plekken, hij voelt nog wel stevig aan en je kunt er gewoon op gaan zitten enzo, je ziet wel een scheurtje in de lak zeg maar, maar van een meter afstand al niet meer.

Wat ga je nu doen?
Ik ga van de week de nieuwe binnenkap passend maken, en de ophang punten aan de voorkap polyesteren, voor de rest alleen maar netjes maken maar 'laat' ik de rest zo.

Misschien dat ik later de achterkap oplap en opnieuw laat spuiten, maar daar ben ik nog helemaal niet zeker van, ik baal er gewoon van dat het ding niet meer 'perfect' is maargoed, nog wel redelijk netjes en bereidbaar.

Maargoed, iedereen bedankt voor zijn reacties en medeleven, ik ben nu weer een beetje van de schrik bekomen en is het hopen dat het allemaal goed komt.

@ Vasco,
Bedankt man, misschien toch nog leuk om onze dag van de week door te zetten ?

@Delano,
Super man dankje! Nog iets positiefs gelukkig Spreek je op msn wel over het banken?

Weg waar het is gebeurd, achter de scooter zie je dus ook de bocht

'Schade'

Last edited:
Gvd, zonde man! Ding is echt supervet!

Komt vast wel weer goed Kees, Spreek je op Zoetermeer wel even.

idd een flauw bochtje, sterkte ermee man en zoetermeer wel aanwezig ?

Nick

Ja ik ga proberen daar aanwezig te zijn, me voet doet ook minder zeer als gisteren dus waarschijnlijk is hij niet gekneust! De bocht is inderdaad flauw, maar ik ging waarschijnlijk aardig hard (+- 5 sec volgas) gelukkig heeft de scooter in het hoge gras aardig wat af kunnen remmen.

Erg klote, Kees. Gewoon weer lekker maken en weer knallen. Tis echt een hele vette scooter.

Het is kut, maar tjah het is maar een hobby, nog zoveel tijd om hem weer net zo vet te maken als eerst, hoewel ik denk dat hij er niet echt lelijker op zal zijn op Zoetermeer (tenzij je hem van heeel dichtbij bekijkt)

Gvd, zonde man! Ding is echt supervet!

Komt vast wel weer goed Kees, Spreek je op Zoetermeer wel even.

Tnx Don Spreek je daar

zonde kees, is dat die ene weg waar wij toen ook gereden hebben?

Ja klopt, die weg is het

Ons bank dagje komt wel nog gewoon goed maarten :*

Gelukkig heb je zelf niet erg veel schade opgelopen (mss een kneuzing & wat blauwe plekken) maar dan kom je er nog goed vanaf. Kon erger aflopen moest ke tegen het verkeersbord of paaltjes geknalt hebben. Scooter wat oplappen en gewoon verder knallen!

Sterkt :*

Status
Not open for further replies.