Furious Beta said:en wat is er mis met de black steel versie?
het heeft alleen maar meer remkracht + die van mij zal toch niet gaan roesten want scooter staat warmpjes op me kamer.
want iedereen neemt wel leuk die edelstaal, maar dat remt even slecht als een normale schijf.
:? Evenslecht als een gewone schijf? Nou ik merkte wel VEEL op mijn aerox. Overigens snap ik ook niet hoe je zo'n schijf krom krijgt. En dat je accu leeg gaat door dat reich pompje ligt aan je accu zelf, die zal wel dood zijn. (was ook bij mij)Furious Beta said:en wat is er mis met de black steel versie?
het heeft alleen maar meer remkracht + die van mij zal toch niet gaan roesten want scooter staat warmpjes op me kamer.
want iedereen neemt wel leuk die edelstaal, maar dat remt even slecht als een normale schijf.
aC'88 said:Overigens snap ik ook niet hoe je zo'n schijf krom krijgt.
aC'88 said::? Evenslecht als een gewone schijf? Nou ik merkte wel VEEL op mijn aerox. Overigens snap ik ook niet hoe je zo'n schijf krom krijgt. En dat je accu leeg gaat door dat reich pompje ligt aan je accu zelf, die zal wel dood zijn. (was ook bij mij)
aC'88 said:kan wel, maar die ga ik niet doornemen. Wrs. gewoon montagefout, kan me niet inbeelden dat zoiets uit zichzelf eraf vliegt.
Ik hoef niet te weten hoe en wat, het is gewoon duidelijk dat het een "montagefout" is. Iemand al es een klauw los gehaald van een nieuwe scooter? Juist, schroeven zitten vol met loctite, zal wel een reden voor zijn hè.DG SF2 said:Je zet jezelf nu niet erg slim neer.Kritiek hebben maar niet weten van het hoe en wat..! Lees het nou maar even door, dan snap je ook wel dat het niet eens zo gek is dat de schijf krom is.
its carbon foil not real carbon fibre.Litta! said:Is it fake or real deal like Carbon fibre?