Most Wanted Sprinters : Carbonized Beta

Status
Not open for further replies.
hey yordy-swa:D

vlamt wel zeer lekker door zo :W
nice filmpjes, mooie kappen super netjes afgewerkt(Y)
komt wel goed

mzzl kees:)

Volgens mij zijn je filmpjes en foto's allemaal down :X

Kijk effe of je het kan fixen!
Ben zker benieuwd naar die filmpjes :)

in je kamer? Stinkt je kamer dan niet erg naar uitlaatgassen? Als ik gereden heb, zet ik em weer binnen in ons garage zeg maar. Maar dat geur van verbrande mengsel komt die 1ste 2 dagen fel naar boven. Ruikt net als een garage, lijkt me niet leuk om het in je kamer te hebben. Stinken je kleren.
Hij loopt wel goed :) hoeveel toeren draait die?

Last edited:
Leuk blok. Ik vind de achterkant te lomp en te groot voor een beta, zou hem eerder inkorten dan er een stuk kap aanplakken. Tevens jammer van de onderkap, nogal overmoedig met apart willen doen. Voorkap, niet echt origineel maar wel mooi gedaan, heb mijn Beta-voorkap ooit helemaal dichtgemaakt. Verder ben ik benieuwd naar het "eindresultaat" voor zover dat er bij een scooter kan zijn.

ik vind hem netjes rijden, maar echt superfel ofzo vind ik nog wel meevallen.
en tja, rijd gwn zoals het hoort verder :D
ben benieuwd naar je kappen

nee ik heb geen last van de geur op me kamer...

en over de kappen, iedereen zijn eigen mening zeg ik maar zo ;)
en beta voorkap helemaal dicht :S lijkt het net een blinde kip :L

en vel is die echt wel...., alleen me zadel is nog niet af. dus zit op het plastic!
je glijd de hele tijd met je reet ervan af, dus als je gas geeft krijg je het gevoel dat je er vanaf flikkert :P, vandaar op het begin wat minder gas geven....., en er moet nog afgestelt worden. daar is nog niks aan gedaan

ben tevens net terug, heb de eerste paar kappen alvast weg gebracht voor het "Carbon" gedeelte

Jordy, ik ben fucking benieuwd naar je kapjes :~, hoop echt voor je dat het allemaal nice wordt :), een van de weinige scooters met carbon look kapjes denk :P

Update 18 - 19-3-2006

een kleine update van de achterkap,
ik ben wezen schuren als een gek het moet eens af zijn.

underseatklaar1.jpg

Nog 1

underseatklaar2.jpg

Volgende week hoop ik eindelijk me buddybak binnen te hebben zodat ik kan beginnen met de achterkap 1 geheel maken

Heb dit weekend 3 kappen weg gebracht om het te laten carbonificeren.
-voorkap
-kiesler achterspatbord
-tpkapje @ carterdeksel

En krijg volgende week weer wat binnen van Wim.

kan echt niet wachten tot dit af is..
érg benieuwd naar het eindresultaat met de ge-carboniseerde kappen. echter denkik dat het een heel stuk mooier kan worden met een nette paint-job :) (kwestie van smaak imo)

ja dat is wel zo, maar het is ook erg moeilijk om nog origineel te blijven..

ik ben iig zeeeeer benieuwd :D

succes!!

Status
Not open for further replies.
Back