Most Wanted Sprinters : Carbonized Beta

Status
Not open for further replies.
bedankt voor de reacties mannen,

@ 31 racing, de achtervelg moet ik nog opnieuw doen heb nu een extra randje meegespoten

@ Shane, ik werk me nu uit de naad om klaar te zijn voor meppel ;)

Update 20 - 24-3-2006

Dat was heel snel, de nieuwe update :P.
een kleintje dan maar

heb de voorvelg er even ingestampt

affie1.jpg

naar beneden gerolt :P

affie2.jpg

De beenkappen in daglicht

affie3.jpg

Ben meteen begonnen met het polyester, het zit iedergeval nu vast :P. zometeen doe ik de andere kant ook wel

affie4.jpg

affie5.jpg

en de voorvelg in daglicht

affie6.jpg

En dat was hem weer :)

Netjes.. :) ben benieuwd naar het carbon gedeelte.. :P

Ik kwam er vanochtend achter waar ik het had gelaten.. is vandaag op de post gegaan.. :)

hehehe wim ik ben er zelf ook benieuwd naar helemaal hoe het tegenover het
zwarte gaat staan, ik zie vanzelf wel in de bus liggen ;) nog bedankt man

Kappen zijn erg mooi geworden, je zou het bijna niet als voetenplank gebruiken ;) Die kier tussen beta/aerox kap maak je dicht?

tinne zoals je ziet op de foto's wat ik gepolyesterd heb zo word het ongeveer 1 kap, de rest wat er tussen in zit goed afwerken zodat het een nette intake word

EDIT:/ de andere kant heb ik nu ook al gedaan, dus vanavond bijschuren en 2e laag

vind het er nu al zeer netjes uitzien.
Ik had eerst een beetje m'n twijfels, het leek me een beetje druk worden allemaal. maar nu zie ik al wat meer wat je van plan bent en hoe het moet worden. ik zeg: Top werk:W

thnx nog voor de reacties :)

alleen nu 1 klein probleempje :P, krijg de kap er niet meer vanaf :+
lukte vorig keer wel :S. dat word aanpassen terwijl die erop zit :P

haha zeg dat :D, maar heb hem aangepast en hij is eraf :D

achterkapgeheel1.jpg

EDIT:/ tis en blijft nu wel een kut systeem om het erop en eraf te halen :P
maarjah het is nu 1 kap, even tellen hoeveel het nu origineel zoude geweest... 8 :P

Last edited:
Echt ik wordt er allemaal stil van als ik dit zie.. denk dat ik mijn kappen ook laat spuiten :D

Moet ik je betaatje ook komen ophalen volgende week?

Tis dat ik weet dat dat de kap veel schuiner omhoog op de scooter zit. Maar je zou er bijna een polyzadel op maken....

Maar het ziet er verassend standaard uit. (dat de vormen kloppen)
Goed bezig.

kees dat lijkt me wel dope jah :W, doen we :*

en tinne, ik heb al eens zitten denken aan zadel eraan maken met polyester enzow. maar dat is ten eerste heel veel werk, en ik zou het wel fijn vinden om nog een beetje comfertabel te kunnen sprinten :P

Furious Beta said:
en tinne, ik heb al eens zitten denken aan zadel eraan maken met polyester enzow. maar dat is ten eerste heel veel werk, en ik zou het wel fijn vinden om nog een beetje comfertabel te kunnen sprinten :P

En als de kap nu zo redelijk horizontaal zou zitten kan het, maar in dit geval zou je er constant afglijden ws, óf je moet hem met een bult oid vooraan poly`en. En dan zal het ook minder staan ws.

Status
Not open for further replies.
Back