tinne zoals je ziet op de foto's wat ik gepolyesterd heb zo word het ongeveer 1 kap, de rest wat er tussen in zit goed afwerken zodat het een nette intake word
EDIT:/ de andere kant heb ik nu ook al gedaan, dus vanavond bijschuren en 2e laag
vind het er nu al zeer netjes uitzien.
Ik had eerst een beetje m'n twijfels, het leek me een beetje druk worden allemaal. maar nu zie ik al wat meer wat je van plan bent en hoe het moet worden. ik zeg: Top werk:W
haha zeg dat , maar heb hem aangepast en hij is eraf
EDIT:/ tis en blijft nu wel een kut systeem om het erop en eraf te halen
maarjah het is nu 1 kap, even tellen hoeveel het nu origineel zoude geweest... 8
en tinne, ik heb al eens zitten denken aan zadel eraan maken met polyester enzow. maar dat is ten eerste heel veel werk, en ik zou het wel fijn vinden om nog een beetje comfertabel te kunnen sprinten
en tinne, ik heb al eens zitten denken aan zadel eraan maken met polyester enzow. maar dat is ten eerste heel veel werk, en ik zou het wel fijn vinden om nog een beetje comfertabel te kunnen sprinten
En als de kap nu zo redelijk horizontaal zou zitten kan het, maar in dit geval zou je er constant afglijden ws, óf je moet hem met een bult oid vooraan poly`en. En dan zal het ook minder staan ws.