Most Wanted Sprinters : Carbonized Beta

Status
Not open for further replies.
ben het volledig met Tom.'s reactie eens.

echter vraag ik mij nog af of je de beta kappen beter laat overlopen in de rox achterkap ?:+

avond3.jpg

met een beetje poly lijkt mij dat dit nog wel weg te werken valt :)

BojT said:
ben het volledig met Tom.'s reactie eens.

echter vraag ik mij nog af of je de beta kappen beter laat overlopen in de rox achterkap ?:+
met een beetje poly lijkt mij dat dit nog wel weg te werken valt :)

Dat vind ik dan juist weer tof staan. Denk dat als je het dicht gaat maken of laat verlopen, dat het dan een lompe brok achterkap word ;). Zou het zo laten, of misschien wat je bij auto's wel es ziet een honing graat patroon erin maken :W zo'n roostertje dus ;)

mja, snap je punt daniël..
maar zoals je op de foto kan zien die tom. gequote heeft loopt het dus wel strak over in elkaar. echter als je de foto vanuit een andere hoek maakt zie je dus die opening tussen de 2 kappen... :rolleyes:

BojT said:
mja, snap je punt daniël..
maar zoals je op de foto kan zien die tom. gequote heeft loopt het dus wel strak over in elkaar. echter als je de foto vanuit een andere hoek maakt zie je dus die opening tussen de 2 kappen... :rolleyes:

Ja, maar is volgens mij ook altijd de bedoeling geweest van Jordy? (toch :P)
Het klopt nu wel precies vind ik, je kan zien dat het expres open gelaten is. :) Is en blijft toch een kwestie van smaak, deze hele scooter denk k. Je vind het niks of je bent er gek van

leuke discussie :P

maar echter is de bedoeling
dat de beta stukjes onder en boven aan de achterkap vast gemaakt worden met polyesteren en uiteraard loopt het dan zo over zodat het lijkt en ook word

want bojt, de foto die jij gequoted hebt zie je dat er aan de bovenkant ten eerst een rand tussen zit, de kap moet je omhoog duwen.... zometeen valt het daar in en met polyester word die rand dan egaal getrokken met de aerox kap, dat ook aan de onderkant...

Dan is de kap 1 geheel en zit er in het midden van de kapjes een soort van intake.
Daar wil ik nog iets uit laten schieten :+,
maar dat zien jullie vanzelf nog wel want weet niet of dat precies gaat lukken.
heb ook al getest of je de kappen er dan als 1 geheel wel op / af krijgt.
en dat werkt perfect nadat het frame was aangepast + wat kapjes.

ga jullie ook samen douchen want ik heb hem tot nu toe al overal zon beetje gezien slaapkamer huiskamer schuur

:p

suc6 verder
greetz Ertsje@prosjees2

w00000000000t :P
Downloadennn

edit: Nu ik ze ook zie.. Te netjes gewoon ;)
Kontje is verder ook wel mooi afgewerkt..
Komt het ook door het zadel(wat er NIET opzit) dat het lijkt dat het ''monoseat'' echt ver boven de Z kappen komt? Als je snapt wat ik bedoel

Last edited:
nou jordy vlamt lekker en die kont zag er ook goed uit ;):P ga zo door man ziet er allemaal veelbelovend uit;)

Greetzz...Mike

Download gewoon snel is in 5 min gedaan joh ;)

Iig ik vind warmdraaien een mooi filmpje.. kun je goed blokje bekijken joh ;)

Op hoeveel toeren stond hij toen Jordy?

jammer dat je hem niet effe flink open trekt op de filmpjes :P had je wel willen zien stuiteren !
verder wacht ik echt op het eind resultaat want elke keer verander ik weer van mening over of ik hem nou vet vind of niet haha.

stationair draait die nu ongeveer 3400
en heb hem maar opentrokken tot de 9000 toeren
kwart gas ongeveer... en rustig gas geven

Reden, geen voorrem en beetje korte straat :P
+ de eerste keer weer maak je het beestje alleen even wakker :$
van de week maar naar de vlam weg gaan en opentrekken

Status
Not open for further replies.
Back