MikeyMike Beta Ark Lc

Update

Update 23 okt 07

Na een lange tijd maar weer eens een update!
Ik ben de laatste tijd erg druk en heb bijna geen tijd voor m'n project.
Ook ben ik op m'n zelf gaan wonen en heb uiteraard de Beta mee genomen en hem een mooi plekje gegeven in m'n flatje :-)

S5030788.JPG

Zo staat hij er nu bij in de woonkamer, gewoon voor de sier :-)
Zoals te zien heb ik gewoon mijn orginele kappenset weer gemonteerd, ik ben er nog steeds nog niet over uit wat ik er nou mee moet. Misschien laat ik het wel zo. Vindt het wel een mooie kleuren combo en er zit bijna geen schade op de kappen, hier en daar een klein krasje. Alleen heeft m'n voorkap schade door het stuurkapje.

v.jpeg

Laatst heb ik een nieuwe 4-zuiger remklauw van Stage6 gekocht.
Even gemonteerd om te kijken wat er aan moet gebeuren.
Dus de remklauw adapter moest pas gemaakt worden op mijn Beta Ark voorvork poten. Zo gezegt zo gedaan.

IMAGE_029.jpg

Ook de kleur van de remklauw past niet bij de rest, dus op naar de coater.

S5030767.JPG


S5030769.JPG


S5030773.JPG

Zoals te zien is de remklauw nu ook rood gecoat, en de adapter is metallic zilver gecoat. Nu past het weer bij de rest :-)

S5030777.JPG


Ook ondertussen een Malossi achter remschijfje gekocht.

Hier onder nog een paar foto's van hoe hij er nu bij staat.
S5030780.JPG


S5030796.JPG


S5030775.JPG


S5030776.JPG


S5030779.JPG


S5030782.JPG


S5030786.JPG


S5030785.JPG
 
Dit is echt een ontzettend mooi ding . Ik denk ook dat dit een voorbeeld is voor vele mensen hoe een echt project eruit ziet .

Very nice :W.
 
@ssp rox
Ik ben nog bezig met een 2e blokkie, het blok ligt ook nog steeds bij de straler. Ik heb al wel een paar onderdelen zoals 70cc Evo cilinder en een Evo krukas en Evo vario. Maar ik mis dus nog wel een paar dingen, zoals een rotor en uitlaat en poulies.

@sonicsjezer
voorlopig is hij nog niet te vinden op de weg (hij staat ook 3 hoog ;-)), misschien in de toekomst op een meeting/sprint.

@Willy
Deze Beta is voornamelijk voor de show, en misschien voor af en toe een sprintje

@De_allerheilige
Het zadel staat al een lange tijd in de planning om gedaan te worden en zal deze ook binnenkort weg brengen om een custom overtrek te laten maken.
Ik vondt (spier)witte velgen persoonlijk wel mooi staan, maar wat zou jij mooier vinden staan?

@de rest van de reacties
THX voor jullie leuke reacties!!
 
geen leven


je moet er mee rijden, niet stil laten staan

Deze reactie slaat nergens op.. als hij er niet mee wil rijden is dat zijn keuze.. De ene doet het voor het rijden de ander voor het bouwen en/of de show...

Voor de rest ziet hij er gewoon super uit ..!!:) alles is gewoon vers en schoon :) Tot in het kleinste detail uitgewerkt :D

Ga zo door en zal hem zeker blijven volgen:)

Mvg Abels
 
Deze reactie slaat nergens op.. als hij er niet mee wil rijden is dat zijn keuze.. De ene doet het voor het rijden de ander voor het bouwen en/of de show...

Voor de rest ziet hij er gewoon super uit ..!!:) alles is gewoon vers en schoon :) Tot in het kleinste detail uitgewerkt :D

Ga zo door en zal hem zeker blijven volgen:)

Mvg Abels

gast maak je niet druk, ik ken mike al ik weet niet hoe lang en ik zeg het ook elke keer als ik hem zie, meer sarcastich
 
Originally Posted by [5th]patrick
geen leven


je moet er mee rijden, niet stil laten staan

Originally Posted by Abels
Deze reactie slaat nergens op.. als hij er niet mee wil rijden is dat zijn keuze.. De ene doet het voor het rijden de ander voor het bouwen en/of de show...

Voor de rest ziet hij er gewoon super uit ..!! alles is gewoon vers en schoon Tot in het kleinste detail uitgewerkt

Ga zo door en zal hem zeker blijven volgen

Mvg Abels

@Abels
Bedankt je voor je leuke reactie!
Patrick bedoelde het sarcastich, ik ken hem ook persoonlijk en dan uit hij deze mening ook altijd. Maar bedankt dat je het voor me op nam ;-)
 
Back
Top