MikeyMike Beta Ark Lc

zondag 28 januari 06,

ik ben maar eens wat gaan regelen met m'n sub-frame,

Maar ik vraag me dus af is dit sterk genoeg???????
moet ik hier nog extra verstevigen?? of is dit voldoende?
 
Last edited:
mikey,

je kan die versteveging er wel tussen doen, maar het heb toch geen zin want je heb geen snelle brommer dus wat voor kracht komt er op te staan ???


neuh hoor sjon,
je moet ff kijken als je dat doet dat je die borgende bout nog er tussen kan krijgen, daar zit je meestal meet te kloten mocht je daar n bevesteging maken,

groeten
 
ben vandaag weer even een stukje plaat gaan halen (bij Broecks ;) )


Moet nog even gelast worden, maar dat regel ik morgen
Zo zou het wel voldoende moeten zijn, even lassen en dan kan hij naar de coater

@baeroxx

ik ben er wel een tijdje mee bezig geweest, maar het resultaat is dan ook wel goed, en ik laat hem morgen even lassen bij ScooterCare (thx2Mick).

@patty
Met oog op de toekomst ;)
 
Last edited:
ok hoop dat t wat word dan :D de laatste keer dat ik dit ding heb gezien was met een speed blok eronder toch? bij bloemenkwartier :P haha Suc6 ermee verder, komt helemaal goed
 
Netjes en goed verzorgd. Een goed voorbeeld van een projectpagina zoals het hoort!

succes met de verdere opbouw, maar dat zal zeker wel goedkomen.
 
Donderdag 1 februari 07:

Vandaag m'n subframe weer op kunnen halen bij de coater :)


Dit is het geworden, vindt het best netjes :) alleen de lasnaden zijn niet super mooi (vindt ik) maar dan had ik meer tijd in het afwerken moeten steken.

Maar nu het volgende probleem, er moeten van die nieuwe rubbers in het subframe. Dus die vanmiddag maar even snel besteld, met een beetje geluk heb ik ze morgen.


ik wilde nog even zeggen:

Bedankt voor jullie reacties!

mvg MikeyMike
 
Last edited:
Back
Top