Edslet's beta

nog even wat duidelijke foto's gemaakt.

108h94o.jpg


2jg4jrn.jpg


Dikke klauw gemonteerd en gecentreerd:

imnxy1.jpg



xlw4l4.jpg


achterkap uit 1 stuk (achterkappen, spoiler en 2-delige underseat aan elkaar geplakt.)

wujrzs.jpg
 
KUTED hij is weer dikk man als me kappen weer terug zijn en mijn onderdeeltjes verchroomd zijn gaan we ff foto's schieten met je beta drbij ;)

ikspreekje Oi
 
bedankt voor de reacties:)

Vandaag nog de rest van de kappen er even opgezet, ben nog in twijfel of ik een 10inch achtervelg erop zet, of een 13inch.

n13prk.jpg
 
word aan gewerkt:winner:

voorwiel staat nog een beetje raar, omdat ik nog aan het fucken ben met kroonstukken.
dit is een aerox kroonstuk, en als ik die omdraai lijkt het oftie doorgezakt is naar voren.

dus eigenlijk moet het beta kroonstuk er weer in, dan staat het frame weer in lijn met de voorpoten.
 
dat zijn de hoekjes waar die het volgens hem niet kon polijsten, dus daar krijg je een grove chroomlaag. zelfde geval als met de voorpoten.
 
ik had de nrg pompen al besteld, van de week binnengekregen:)

Gemonteerd:
2vkdzeh.jpg


Ook remhendels besteld, nog even een plaatje maken voor achter de pompen waar de buitenkabels in vallen.

Ook de kiesler achtervelg met gepolijste adapter van spete gekocht, en gelijk even wat opgeknapt. ook gelijk een nieuwe michelin erop gelegd:

11w7nh5.jpg


o5p4ed.jpg
 
Zoals ik net al zei: Erg dikke achtervelg :~ ondanks het vage bandje. Maar als die een beetje gerookt heeft, komt dat ook wel weer goed.

Ebuddy is deuwd hier....
 
Back
Top